נטלי דדון מצטרפת למשלחת ההסברה של מועצת בנימין

נטלי דדון מצטרפת למשלחת ההסברה של מועצת בנימין

אושיית הרשת תיקח חלק באירועים ההסברתיים של בנימין בארה”ב. ישראל גנץ: “גם באמריקה יש הבנה שההתיישבות עובדה מוגמרת וחזקה”

מועצת בנימין מקיימת קשרי הסברה בארה”ב והשבוע יצאה לארה”ב משלחת מטעם המועצה ובה הידוענית ופעילת הימין נטלי דדון. המשלחת מבנימין תיקח חלק מרכזי בכנס ניו-יורק וחבריה יפגשו עם מובילי דעת קהל בארה”ב, נשות חברי קונגרס ופורומים נוספים של הקהילות היהודיות שם.

דדון פועלת לאחרונה למען ההסברה הישראלית, במסגרת סיירת ההסברה שהקימה והן בסיוריה בבנימין ובכלל יו”ש.

ראש המועצה ישראל גנץ שישתתף בכנס יפגוש תורמים לפיתוח בנימין ויציג את משנתו ביחס להתיישבות וליחסי ישראל – ארה”ב.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ בירך על הצטרפותה של דדון למשלחת ההסברה של בנימין ואמר כי “נטלי שותפה קרובה. אנחנו נעזרים ביכולות שלה להפיץ את האמת שמכאן נראית פשוטה מאד, גם אל מעבר לים ולמקבלי ההחלטות בוושינגטון”.

עוד אמר ישראל גנץ לקראת נאומו בכנס ניו-יורק: “אנחנו מצליחים לשכנע שותפים רבים כי ההתיישבות היא הפתרון ולא הבעיה. בשנים הבאות מדינת ישראל תעמיק את ההתבססות שלה באזור שלנו בדיור ובתשתיות ומי שבוחר להצר את צעדי ההתיישבות פוגע במדינת ישראל ופוגע באינטרסים האמריקנים. בתקופה האחרונה ישנה הבנה אצל האמריקנים שההתיישבות היא עובדה מוגמרת וכיום אין יוזמות מדיניות מסוכנות למרות שזהו ממשל דמוקרטי. כולם מבינים את הדבר הפשוט הזה”.

נטלי דדון תיקח חלק מפאנל ההסברה של בנימין בכנס. חברי הפאנל ידברו על הישגי ההסברה ועל הדרכים לרתום מדינאים ומובילי דעת קהל לעמדות התומכות בהתיישבות בבנימין וביו”ש. לצידה של דדון נמצאות מנהלת דסק חו”ל של המועצה אליענה פנסטין, בעלים ומנכ”לית של יקב פסגות נעמה ברג ורותי ליברמן המייעצת למועצה בקשרי ישראל ארה”ב.

דדון והמשלחת ישתתפו באירוע הסברה מיוחד שעורכת מועצת בנימין בקפיטול עם נשות חברי קונגרס אמריקני.

חדשות בנימין כתבה ראשית פוליטי