נטלי דדון: “להחזיר את השליטה הישראלית המלאה לקבר יוסף”

נטלי דדון: “להחזיר את השליטה הישראלית המלאה לקבר יוסף”

הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון, ביקרה יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן במצפה יוסף והצטרפה לדרישה להחזיר את השליטה הישראלית המלאה למקום. יוסי דגן: “אחרי ההרס ופיגוע הירי בקבר יוסף כל אחד מבין שרק אנחנו יכולים לשמור על המקום הקדוש הזה”

יותר ויותר סלבס ואושיות רשת בהם אביב אלוש, איתי תורגמן ואחרים מבקרים לאחרונה בקבר יוסף. במהלך ביקור של הדוגמנית ואושיית הרשת, נטלי דדון יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן בישובי השומרון הגיעה דדון גם למצפה יוסף המשקיף על כל שכם ובמרכזו על קבר יוסף.

דגן ודדון השקיפו על הר גריזים, הר עיבל ומזבח יהשע בן נון, על שם ותל שכם העתיקה וכן את קבר יוסף.
נטלי דדון התרגשה לראות את קבר יוסף והצהירה : “אנחנו כאן מעל קבר יוסף עם ראש המועצה יוסי דגן, לצערי נורא קשה להתקרב למקום שהוא כ”כ קרוב לליבי, וללב כל יהודי, סמל המורשת שלנו שאסור לנו לשכוח, ששוב ושוב מחבלים ופוגעים במקום הקדוש הזה, וצריך להחזיר את השליטה שלנו במקום, זה משהו שצריך להיות חשוב לכל יהודי, מחובתנו להגן על המקום הקדוש הזה”.

קרדיט: מועצה אזורית שומרון

“האמירה שאת אומרת היא כל כך חשובה וכל כך פשוטה” השיב דגן לדדון בתצפית. לדברי דגן: “כל אחד מבין אחרי ששורפים כל פעם ושוברים כל פעם, ויורים כל פעם שרק אנחנו יכולים לשמור על המקום הקדוש הזה”. כמו כן, בעת שהשקיפו מהמקום על הר עיבל אמרה דדון לדגן כי צריך להקים על המקום עיר יהודית. “אני רק מדריכה אותך שתדע מה לעשות” היא אמרה לדגן שהסכים איתה, והוסיפה “זו נקודה אסטרטגית מאוד”.

נטלי דדון הנחשבת לאושיית האינסטגרם החזקה במדינה עם למעלה מ-800 אלף עוקבים, קיימה בסוף השבוע שעבר סיור עומק בשומרון, כאורחת ראש המועצה יוסי דגן. דדון ביקרה בין השאר בישוב ברקן, ביקב “טורא” ברחלים, במצפה יוסף בהר גריזים הצופה על קבר יוסף בשכם, ובאתר “המרפסת של המדינה” בפדואל, המעניק למבקרים תצפית נדירה על נתב”ג ומרכז הארץ. כמו כן, סיירה דדון בישוב הר ברכה, במשק לביא, באיתמר, באלון מורה ובשכונה השומרונית, שם ביקרה במפעל “טחינה הר ברכה”.

דבריה של דדון מצטרפים לקמפיין נרחב שיצא בשבועות האחרונים על יד מועצת שומרון במטרה להחזיר את השליטה היהודית לקבר יוסף. לאחרונה פתחה המועצה בקמפיין ציבורי נרחב ובשבוע שעבר אף התקיימה צעדה בהשתתפות מאות אנשים מפתח הישוב הר ברכה ועד למצפה יוסף בהשתתפות ח”כים רבנים ואישי ציבור. במועצה מסבירים כי האמירה של דדון, שבאה ממקום של כאב אמיתי, מוכיחה שהדרישה של דדון היא רחבה ונוגעת לציבורים רבים במדינת ישראל שמכירים בחשיבות האסטרטגית של השליטה בקבר יוסף והחזרה של יהודים למקום.

המפעל הציוני חדשות שומרון כתבה ראשית