גינה ביתית בעיצוב מקצועי

גינה ביתית בעיצוב מקצועי

גינה ביתית תורמת רבות לאיכות החיים של הדיירים. היא נחשבת לחלק בלתי נפרד מהחלל הפנימי, ולרוב, היציאה אליה היא מהסלון. משום כך, יש לתכנן אותה היטב ובהתאמה לצרכים הקיימים. העיצוב כולל צמחייה מגוונת, פינות חמד, פריטי נוי ואלמנטים חשובים נוספים. נירים עיצוב גנים בע”מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

גינה ביתית – צבעונית ופורחת

גינה ביתית חייבת להיות פרקטית ונוחה לשימוש. הדבר אינו סותר את הצורך בגינה צבעונית ופורחת אלא משלים אותו. בילוי נעים בה לאורך כל ימות השנה משדרג את החיים בבית. ניתן לבחור בסגנונות שונים המותאמים לאקלים המקומי ובין היתר, ארץ ישראלי, מזרח אסיאתי ועוד. הרצון הוא לבחור צמחייה מגוונת אשר תשאיר את רישומה לאורך כל ימות השנה. עם בחירת עצים, שיחים, פרחים ודשא מתאימים ניתן לייצור פריחה בכל העונות וצבע ירוק בעיניים כל העת. לצד הצמחייה יש להוסיף אלמנטים רבים המשתלבים בתוך השפע הירוק. כך עציצים, אדניות, בריכות דגים, תעלות מים, גשרים, מפלים, חיפוי טוף או אחר, אבני דריכה משתלבות וכדומה. מקובל לייצור מערכת השקיה ממוחשבת אשר בעזרתה ניתן לדאוג לוויסות השקיה כל השנה. יש לתכנן פינות ישיבה, אזורי שירות לטובת הכנת בר בי קיו, מטבחי חוץ ועוד. ניתן, כמובן, לבנות בריכת שחיה, מתקני הצללה ואלמנטים אחרים כיד העולה על הדמיון.

תוספות רבות

הגינה מיועדת לישיבה לאורך כל שעות היום וכל השנה. לכן נדרשת תאורה מעולה שחלקה תאורת אווירה לצמחייה ואחרת היא תאורת היצף מעל השולחנות ופינות הישיבה. בנוסף לכך ניתן להתקין פרגולות פתוחות או סגורות המאפשרות ישיבה גם תחת גשם. כל אלו יוכנסו לתוכנית מקצועית הנעשית על ידי מעצב גינות בעל ידע. הוא, כמובן, יתחשב ברצונות הלקוחות, בצרכיהם ובטעמם האישי.

שירות איכותי

נירים עיצוב גנים בע”מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ביצוע מעולה, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

עצת מומחה