הסטארטאפיסט ומזכיר טנא עומרים ארי אודס הכריז על מועמדותו לראשות מועצת הר חברון

הסטארטאפיסט ומזכיר טנא עומרים ארי אודס הכריז על מועמדותו לראשות מועצת הר חברון

אודס: ”להר חברון מגיע יותר. נשקיע בקידום שכונות חדשות ובתפיסת קרקעות. המועצה תפעל למען היישובים”

ארי אודס, מזכיר היישוב טנא עומרים ומייסד חברת הסטארטאפ ‘אביב’ שפיתחה נשק ייחודי לפיזור הפגנות אשר בשימוש כוחות הביטחון כיום, הכריז הבוקר על מועמדותו לראשות המועצה האזורית הר חברון. הודעתו של אודס מגיעה לאחר שבסוף חודש מאי הודיע ראש המועצה המכהן יוחאי דמרי כי החליט לפרוש מתפקידו בסוף הקדנציה הנוכחית.

אודס, נשוי ואב לעשרה, תושב עשהאל וחלק מגרעין ההקמה של היישוב, הודיע על מועמדתו בפוסט אישי בעמוד הפייסבוק שלו: ”אני פותח היום במסע אל הלב שלכם כדי לבקש את אמונכם. מתוך תחושת שליחות בחרתי לצאת ממקום הנוחות שלי, לוותר על חלום הסטרטאפ עליו אני עמל בשנים האחרונות ולבחור בהר חברון, לבחור בכם” אמר.

בהמשך הודעתו פירט אודס את יעדיו “יותר השקעה בישובים ובתושבים, בחינוך, בשירות לתושב, בקידום תוכניות לשכונות חדשות, בתפיסת קרקעות, בסיוע וליווי לעסקים, להילחם יותר למענכם מול משרדי הממשלה ובעיקר לרדת לשטח ולהקשיב לכם. בקיצור – מועצה למען הישובים. הגיע הזמן לצעד גדול קדימה כי להר חברון מגיע יותר, לכם התושבים מגיע יותר, הרבה יותר”.

אודס ממגורשי גוש קטיף, היה מראשוני המשפחות בתל קטיפא עד הגירוש והיה מראשוני הדוחפים להקמת יישובי המגורשים החדשים במזרח לכיש. לאחר שהצטרף לעשהאל לפני 10 שנים היה מיוזמי וממקימי פורום ההתיישבות הצעירה שפעל בהצלחה להסדרת היישובים. הוא הקים והוביל את ישיבת צביה קטיף, ניהל את מדרשת נצרים והיה ממקימי מדרשת הדרום. ניהל את היישוב נגוהות ובשש השנים האחרונות מנהל את היישוב טנא עומרים.

בתחום העסקי, אודס הקים את חברת ההפקות ‘במה אחת’ העוסקת בתרבות יהודית מקורית וייצוג אומנים, ובשנים האחרונות היה שותף להקמת חברת הסטארטאפ ‘אביב’, שפיתחה אמצעי חדש לפיזור הפגנות אשר כבר נכנס לפעילות מבצעית במשטרת ישראל, צה”ל ובדרכה לחוזים חדשים עם כוחות ביטחון נוספים בחו”ל.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית פוליטי