מה עושה עורך דין חדלות פירעון?

מה עושה עורך דין חדלות פירעון?

מצב של חדלות פירעון ידוע כמורכב להתמודדות, פנייה אל עורך דין חדלות פירעון היא ללא כל ספק צעד לא פשוט, אך לאחר שתבצעו אותו תרגישו הקלה. עו”ד אתי פרץ קינן מתמחה בטיפול במקרים של חדלות פירעון וחובות. אם אתם מחפשים משרד עורכי דין אנושי, מקצועי, אסרטיבי, מסור ומנוסה – משרד הבוטיק של עו”ד אתי פרץ קינן הוא המקום בו תרגישו שאתם בידיים טובות. צוות המשרד מרכיב בעבור כל לקוח אסטרטגיה מדויקת למיצוי מלא של כל הזכויות שמגיעות לכם על פי חוק.

תחום ההתמחות של עורך דין חדלות פירעון הוא הסדרת חובות של אנשים פרטיים, חברות או עסקים שנקלעו למצב בו אין להם יכולת לשלם את החובות שלהם. עורך הדין מנהל משא ומתן עם הנושים במטרה להגיע להסדר תשלום מופחת ואף לבטל את החוב. בהתאם לצורך, עורך דין חדלות פירעון גם מייצג אתכם אל מול הממונה על הליכי חדלות פירעון במשרד המשפטים או מול פקידי לשכת ההוצאה לפועל.

מתי נדרשת מעורבות של עורך דין חובות?

פנייה מוקדמת ככל האפשר אל עורך דין חיונית למניעת החמרת המצב. מיד כאשר מגיעים למצב בו אין מנוס מהגשת בקשה לצו פתיחת הליך חדלות פירעון יש לפנות אל עורך דין חדלות פירעון. פנייה אל עורך דין חובות מומלצת גם ברגע בו החייב מבין שהוא עלול להגיע למצב של חדלות פירעון וברצונו למנוע זאת. ליווי מקצועי של עורך דין הוא המפתח להסדר חובות גמיש והתמודדות עם הפרת זכויות על ידי הנושים. שימו לב, כל ניסיון להתנהלות עצמאית שלכם מול עורך הדין של הנושים עלולה להסתיים במפח נפש.

אם חדלות פירעון עומדת על הפרק אתם זקוקים לעורך דין מהטובים בתחום, כאן בדיוק נכנס לתמונה המשרד של עו”ד אתי פרץ קינן עם סיוע משפטי ואישי. ההתמודדות עם המצב המורכב תהפוך פשוטה יותר כאשר אתם לא עומדים לבד אל מול עורכי דין, נושים ופקידי ממשל. שירותי עורך דין הכרחיים למיצוי כל הזכויות החוקיות שלכם, ביטול חלקי של החובות, מניעת החמרת המצב ושיקום כלכלי מהיר.

Uncategorized