להיגמל מסמים לאורך כל החיים

להיגמל מסמים לאורך כל החיים

תכניות גמילה רבות מעמתות מכורים עם העובדה שהתמכרות היא מחלה שנמשכת כל החיים ולכן בכל יום מציבים לכם אתגר חדש – להתמודד עם היום הזה ללא מעידה. תכניות גמילה כמו 12 הצעדים הן תכניות מעולות שמתאימות לרבים שמוצאים בהן נחמה ותמיכה רבה, אבל חשוב מאוד להתחיל את הגמילה בהתנקות ראשונית במקום מוכר ומקצועי שמפקח על הגמילה ומונע נזקים לבריאות. הצעד הראשון הוא תמיד למצוא מכון גמילה מסמים שמספק לכם תכניות מסביב לשעון שמלוות אתכם גם בשלב הראשוני של התנקות מסמים וגם בשלב הבא, שהוא למעשה לחיות את החיים בכל יום תוך כדי התמודדות עם האתגרים. משברי חיים קורים תמיד ואצל מכורים זה בעייתי משום שהם עלולים למעוד לפיתויים שמהם התנקו זה מכבר. הסכנה אורבת תמיד ואם לא מפתחים את העמידות הנדרשת ואם לא מקבלים תמיכה ברגעים קשים, זה מאתגר עוד יותר להישאר נקיים. אפשר להצליח בגמילה אם נכנסים למכון הגמילה שמלווה אתכם לכל אורך הדרך ומציע לכם תכנית גמילה שמותאמת לכם ולחיים שאתם רוצים לעצמכם. מרכז הגמילה רנסנס – ויקטוריה עוזר לכם לא רק בשלב ההתנקות אלא גם לאחר מכן, באמצעות אנשי מקצוע מסורים ומנוסים.

לא להישאר לבד בתוך ההתמכרות

סוגים שונים של התמכרות מחייבים תכניות גמילה והתייחסות מקצועית שונות, ולכל דבר יש תשובה מקצועית. צריך רק לרצות לעבור את זה לא לבד, להיפתח לשיתוף של אנשי המקצוע ולהתחיל לבנות מחדש את החיים שלכם ללא קביים של חומרים כמו סמים ואלכוהול. גמילה מהתמכרויות רק מתחילה בהתנקות הראשונה ואחר כך מלווה בפיקוח ובקרה של אנשי המקצוע שמלווים אתכם לכל אורך הדרך כדי להצליח בכך ביום יום. אתם יכולים להתאים לעצמכם את התכנית המתאימה ביורת על פי הצרכים שלכם וחוות דעת מקצועית של מי שעוזר לכם להיגמל. יש רמות שונות של ליווי מקצועי וכולן ניתנות לשינוי על פי ההתקדמות שלכם בגמילה ובהסתגלות לחיים נקיים.

היעזרו בצוות הטוב ביותר

כל מכור שנגמל נעזר ברופאים, פסיכולוגים ולפעמים פסיכיאטרים, מדריכים חברתיים ועובדים סוציאליים וכל מי שנחות לו על מנת לבנות לו שגרה בריאה לאחר שלב ההתנקות והשתלבות נכונה בקהילה. כדי לעשות את כל זה ולהצליח במשימה להתנקות ולהיגמל, מלווים אתכם מומחים לכל אורך הדרך והם אלה שמסייעים לכם לא ליפול שוב בעזרת פיקוח צמוד על ההתקדמות שלכם. מכון רנסנס – ויקטוריה לגמילה מהתמכרויות מלווה אתכם גם בקבוצות טיפוליות שמתאימות לכם. התקשרו אלינו 1-800-205-077

בריאות עצת מומחה