לבקשת יוסי דגן: מרחב שומרון של חברת חשמל ייפתח מחדש

לבקשת יוסי דגן: מרחב שומרון של חברת חשמל ייפתח מחדש

בעקבות פנייתו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן לפני כחודשיים, קיים מנכ”ל החברת חשמל מאיר שפיגלר סיור בשומרון והודיע לדגן: “מרחב שומרון יפתח מחדש, כולל התכנון מוקד השירות והתיקונים” יוסי דגן: “החלטה שתקדם אסטרטגית את איכות החיים ואת בניית השומרון”

הישג חשוב להתיישבות:
שנה וחצי לאחר שנסגר מרחב שומרון של חברת החשמל באריאל, בעקבות בקשת של ראש מועצת שומרון יוסי דגן – הודיע מנכ”ל חברת חשמל מאיר שפיגלר בסיור שקיים עם ראש המועצה יוסי דגן, כי הוא החליט לפתוח מחדש את מרחב שומרון באריאל שסיפק שירות לכל האיזור.
השניים סיירו יחד עם אנשי הצוות המקצועי
ביצהר משם קיימו תצפית על עבודות עוקף חווארה שם חברת חשמל מעתיקה קווי מתח גבוה, וכן בישוב הר ברכה הנבנה כישוב עירוני, ביקרו בשכונה השומרונית, צפו ממצפה יוסף שבהר גריזים על תל שכם המקראית וקבר יוסף וקיימו ישיבת עבודה. במהלך ישיבת העבודה עלו נושאים מקצועיים ומנכ”ל חברת חשמל הבטיח לתת להם מענה. הנושא המרכזי שעלה הוא נושא סגירת תחנת מרחב שומרון ומנכל חברת חשמל הודיע לדגן כי החליט לפתוח מחדש את מרחב שומרון.

קרדיט: יוסי ויס

“אנחנו עושים לילות כימים כדי שלתושבים יהיה חשמל, זמין איכותי באופן שוטף על בסיס מה שאמור להיות דרך קבע” אמר בסיור מנכל חברת חשמל מאיר שפיגלר “מעבר לזה אני רוצה להודות ליוסי דגן בשמי ובשם כל מנהלי האתר על סיור שממחיש יותר מכל את החשיבות של התחנה. יש כאן צרכים ייחודיים של המקום הזה והמורכבות שלו, ואנחנו נותנים על כך את הדעת. על כן אני מודיע כאן, המרחב יחזור לפעול בצורה טובה כפי שהיה בעבר, על בסיס של תכנון ותיקון תקלות וטיפול בנושאים תכנוניים, כדי שלא יהיה מצב של צוואר בקבוק. הרעיון הוא שהתושבים ירגישו שחברת החשמל ועובדיה נמצאים כאן דרך קבע כדי להעניק מענה לכל הצרכים שלהם. אנחנו הולכים לקיים עבודת מטה לגבי מרכיבים נוספים שאכן אנחנו רוצים להפוך אותם למעשיים, כמה שיותר מהר. אין לי ספק שבשורה התחתונה, אנחנו חותרים לשיפור השירות, הזמינות והנכונות. התושבים ידעו שהכי טוב עבורם זה לפנות לחברת חשמל כי היא הגוף הטוב ביותר שיכול לתת להם שירות הטוב ביותר מכל גוף אחר. אנחנו נעשה עוד צעד משמעותי קדימה ונחזיר עטרה ליושנה בכל הנוגע לזמינות של השירות וליכולת שלנו לתת אותו בזמן אמת כמה שיותר מהר”.

ראש המועצה יוסי דגן הודה לו ואמר:

“אני מודה לך על המקצועיות וההקשבה, והן על השותפות בכל מקום בארץ וגם כאן בשומרון. אני חושב שזו החלטה חשובה לאיכות החיים של התושבים שלנו בשומרון. אנחנו נעשה את שלנו ונסייע לכם בכל דבר שנדרש, ובעיקר להביא לכאן עוד תושבים ולפתח כאן חיי תרבות בזכותכם ובזכות החשמל והתשתיות שיגיעו הנה.

אני מודה למנכ”ל חברת החשמל ידיד ההתיישבות מאיר שפיגלר, שנכנס כרוח סערה לחברת החשמל ואנחנו מרגישים את זה.
תודה מיוחדת לשר האנרגיה ישראל כץ על המנהיגות והחתירה לקידום תושבי יו”ש כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. אנחנו מעריצים את העבודה של העובדים והעובדות בחברת החשמל, גם בשגרה וגם באירועים ביטחוניים, אין גוף שמסור ללקוחות שלו כמו חברת החשמל ותושבי השומרון מרגישים זאת. בסיור היום הסתכלנו על המאפיינים הייחודיים של השומרון, הגדילה, הפריסה, הצורך לעבוד מול אזרחי ישראל וגם מול מורכבויות של הרשות הפלסטינית וכל זה במרחב שטח ענק.  מודים לך על האוזן הקשבת ועל הרצון לפתור דברים מורכבים לטובת התושבים כחלק מהתהליך של בניין הארץ ובניין השומרון. העלנו כאן את הבעיה החשובה ביותר, שזה הסגירה של מרחב שומרון שזה פגע ביכולת לקבל שירות, בקצב הזמן של התכנון וביקשנו את הסיוע שלך להחזרת המרחב והפעילות. אני מודה על כל העזרה והשותפות”.

כזכור לפני כשנה וחצי נסגר מרחב שומרון, זאת על אף בקשות חוזרות ונשנות שלא לסגור אותה. לפני כשבועיים פנה ראש מועצת שומרון יוסי דגן למנכל חברת חשמל הנכנס מאיר שפיגלר וביקש ממנו לפתוח מחדש את המרחב. זאת בשל נזק לאיכות השירות אותו מקבלים התושבים, טיפול בתקלות חשמל ועוד. כאמור. מנכל חברת חשמל נענה לבקשה ואמש,הודיע כי המרחב יפתח מחדש

המפעל הציוני חדשות שומרון כתבה ראשית תחבורה ותשתיות