הכל על משטחי אבן העשויים שיש דקטון

הכל על משטחי אבן העשויים שיש דקטון

שיש דקטון הוא חומר חדשני של חברה הספרדית, כאשר טכנולוגיית הייצור מחקה את התהליכים הטבעיים המתרחשים באבן במשך שנים רבות, וכתוצאה מכך נוצר מוצר טבעי מודרני בעל מאפיינים טכניים גבוהים. משטחי דקטון מציעים מאפיינים פונקציונליים ואסתטיים ללא תחרות המתאימים לכל הסגנונות.

credit unsplash

היתרונות העיקריים של משטחי שיש דקטון

  • עמידות גבוהה לשריטות. החומר בעל חוזק גבוה ולכן קשה לשרוט אותו, מה שנכון במיוחד למשטחים במטבח. זה כמובן לא אומר שאי אפשר לשרוט אותו בכלל, אבל בשביל זה יש צורך להתאמץ לא מעט.
  • שיש דקטון עמיד בפני כתמים וכימיקלים. בגלל המחסור בנקבוביות, אינכם צריכים לדאוג שתצטרכו לשפשף כתמי יין או קפה לאורך זמן, זה יספיק רק לנגב אותם עם ספוג. החומר אינו סופג לחות, אינו דורש טיפול מיוחד ועמיד גם בפני חומצות וכימיקלים שונים.
  • עמיד לחום. לדקטון עמידות טובה מאוד לטמפרטורות גבוהות, לכן ניתן להניח כלים חמים, סכו\”ם, סירים או מחבתות ישירות על המשטח ללא סכנה של קלקול או פגיעה בהם.
  • עמיד בפני חבטות ושריטות. החומר בעל עמידות שחיקה גבוהה יותר מגרניט, מה שהופך אותו למשטח אידיאלי לא רק לשימוש ביתי, אלא גם למטרות מסחריות כמו מטבחים בבתי קפה ומסעדות. בעוד שלמשטחים אחרים לוקח שנים להתבלות, שיש דקטון יחזיק מעמד עשרות שנים ללא צורך בהחלפה או תיקון.
  • היגייני. בשל היעדר נקבוביות, לכלוך ולחות לא יכולים לחדור למבנה האבן ולכן אין קרקע פורייה לחיידקים ועובש. החומר גם בטוח לחלוטין למזון.

צבעים ומרקמים של משטחי דקטון

אבן דקטון זמינה בלמעלה מ-40 צבעים. בסך הכל, הפלטה של ​​החומר הזה מתחברת לצבעי האדמה, המתכת וצבעים ניטרליים נוספים המתאימים לרוב לשילוב בסגנונות המטבח השונים. ניתן למצוא מבחר של צבעים אחידים ודוגמאות עם דפוסים מיוחדים, כמו גם צבעי שיש לבן עם ורידים חלקים.

כמו אבן טבעית, ישנן אפשרויות רבות לגימור פני השטח של משטח אבן דקטון, המכונה \”טקסטורה\”. המרקם של אבן זו יכול להיות מלוטש, מבריק, כמו גם כמה טקסטורות מעניינות, כגון \”עור\” וכו \’. סוגים שונים של מרקם עשויים להיות שונים בהתאם לצבע הנבחר. ייתכן שסוגי טקסטורות מסוימות לא יתאימו למשטחים בעלי דוגמה ספציפית. הצבע מתפשט לאורך הלוח, אך לא על פני הדוגמה או המרקם, ויש לקחת זאת בחשבון בעת בחירת העיצוב הרצוי לאריחי הדקטון.

סוגים רבים של קצוות ופינות זמינים עבור משטחי דקטון, כולל פרופילים מרובעים או משופעים רגילים, קצוות משופעים דקורטיביים, קצוות מלאים וחצי עגולים.

במה תלוי מחיר משטח אבן דקטון?

העלות של שיש דקטון תלויה בגורמים רבים, קודם כל, גודל, עובי, עיבוד החומר, ניתן לליטוש, מט או מחוספס, וכמובן סוג האבן הספציפי, כעת יש יותר מ-50 סוגי שיש כאלה. בשל האיכות הגבוהה והמאפיינים הייחודיים, העלות של חומר דקטון גבוהה יותר מאשר עבור מוצרים אחרים העשויים רובם מקוורץ. אם אתם מחפשים שיש בדרום באיכות מצוינת ומחיר משתלם, במיוחד עבור סוגי שיש דקטון, תוכלו למצוא אותם אצל אבן שיש אלי ונתי, אשר מתחייבים לכם לאיכות יוצאת מן הכלל, ומחירים משתלמים במיוחד.

Uncategorized