המועצה האזורית שומרון מציגה: הניצחון הגדול שלנו מול שונאינו

המועצה האזורית שומרון מציגה: הניצחון הגדול שלנו מול שונאינו

שר החינוך יואב קיש קיים סיור מקצועי בשומרון יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. הם ביקרו במערב השומרון באולפנת אמית עלי זה”ב ובמתחם החינוך המיוחד בישוב ברוכין, וקיימו פגישות עבודה ב”צוותא” בברוכין עם צוותים מקצועיים של המועצה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן התייחס למצב בארץ בטקס חנוכת הגן השיקומי ביישוב ברוכין: “הניצחון האמיתי שלנו זה כמה גנים יפתחו כאן, כמה מסגרות חינוך מיוחד וכמה בתי ספר, כי אנחנו מוסיפים אור. זה שאנחנו בונים כאן, שאנחנו פותחים כאן מסגרות חינוך זה הניצחון הגדול שלנו”.
יוסי דגן בירך את השר יואב קיש על ביקורו בשומרון ועל כך שהוא: “מוביל קו חכם, נכון ושקול בתור שר חינוך”, ועל פועלו למען ההתיישבות: “השר יואב קיש לוחם אמיתי למען ארץ ישראל. תודה רבה על כל מה שאתה עושה למען כל עם ישראל ולמען ההתיישבות”.

הרב משה שטיין מנכ”ל רשת פרח שאמונה על המעונות השיקומיים בשומרון: “שמחנו לקחת חלק באירוע החשוב הזה. אני רוצה להודות לשר קיש, לראש המועצה יוסי דגן, שהוא ידיד אמת של ילדי החינוך המיוחד, לסגנו דוידי בן ציון – אנחנו נמצאים בתקופה שבה החינוך המיוחד עולה אחת לתקופה לכותרות, ואני מאמין שאין כמו לראות בעיניים את הילדים כדי להבין מה יכול לקחת את הילדים והילדות קדימה. אנחנו קמים כל בוקר וחושבים איך ממצים את הפוטנציאל שלהם ואני מברך על השותפות עם המועצה ועם משרד החינוך”.

בביקור השר יואב קיש באולפנת “עלי זהב” שבשומרון השר שמע מהתלמידות על האתגרים שלהן וענה כי: “יש פה אתגרים ויש לנו אתגרים בכל הארץ, אנחנו במשרד החינוך, נעשה הכול בשביל לעזור”. “זה הביקור הראשון שלי כשר חינוך במוסד חינוכי במחוז, אבל את השומרון אני מאוד אוהב. ואני ויוסי חברים מאוד טובים כבר הרבה שנים. את המסירות שלו לפיתוח השומרון ולהצלחת ההתיישבות אני מכיר ואני שותף לה”.

שר החינוך התייחס בדבריו מול התלמידות על המצב בארץ: “לפעמים יש הרגשה שמנסים להפריד בינינו, אבל העם היהודי ב”ה חזר למולדתו לארץ ישראל, ויש לנו את האמירה: “שבכל דור ודור קמים עלינו”, אז יש תמיד אלה שמנסים למנוע את הצמיחה של העם היהודי בארץ ישראל”.

“אני מסתכל עליכן, ואני יודע שאתן מאמינות בכל הלב בכוח שלנו, ביכולת שלנו כעם, לעמוד מול כל האתגרים. ואני יכול להבטיח לכן שביחד אנחנו ננצח את כל השונאים שלנו, ונמשיך ונחזק, ונבנה את ארץ ישראל ונוכיח לכל העולם, שעם ישראל בארץ ישראל זה המקום הנכון להיות”.

המפעל הציוני חדשות שומרון כתבה ראשית