תקליטן לחתונות – וכולם רוקדים!

תקליטן לחתונות – וכולם רוקדים!

איזו התרגשות! החלטתם להתחתן, היתה הצעת נישואין מרגשת, וכולם בהיי אמיתי עכשיו. אבל יש רגע בתוך כל ההיי הזה שפתאום הרגליים נוחתות לקרקע ומבינים שצריך להתחיל לחשוב על ארגון החתונה. הרשימה ארוכה. אורחים, עיצוב, ביגוד, מאפר או מאפרת, מעצבי שיער, קייטרינג איכותי, אטרקציות, וכמובן גולת הכותרת תקליטן לחתונות איכותי שידע להזיז את האורחים שלהם ולמלא אותם בשמחה ואדרנלין. לשם כך, כדאי שתדעו איך לעשות זאת בלי כאב ראש גדול מדי.

 תקליטן לחתונות – הדרך הטובה ביותר למצוא את התקליטן שלכם

 לארגן חתונה זה עניין רציני. מציאת דיג’יי לחתונה המרגשת הוא לא פרויקט כל כך בעייתי. ותוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות כמה טיפים קטנטנים שאנחנו שמחים להנגיש לכם אותם.

  • כאן ממליצים בכיף

חברים, המלצות זה כרטיס הביקור החדש. עזבו שניה את שיחות המכירה, עזבו הכל .כשחברים ממליצים לכם, או משפחה, או אפילו אתם מקבלים חוות דעת אותנטיות מלקוחות קודמים זה שווה ערך לזהב טהור בעולם האירועים. אין טוב כבעל נסיון. ועדיין, כאשר אתם מקבלים המלצה, קפצו בכל זאת לראות אירוע או שניים. אל תסגרו עסקה באופן אוטומטי, תחוו בעצמכם את החוויה ומשם תתקדמו.

  • בצעו סקר שוק

זה לא שאנחנו חושבים שאתם לא הולכים לפגוש תקליטן החלומות שלכם כבר בשיחת הטלפון הראשונה. אבל כן מומלץ לשבת ולעשות רשימה, לנפות את מי שלא רלוונטי. לבצע סקר שוק על מחירים, סגנון, מיקום, כמות התקליטנים המגיעים לאירוע, טווח הזמנים ועוד.

  • שיחה מקדימה

בצעו שיחת טלפון מקדימה, לא תאמינו כמה היא תשנה לכם את החיים ותסייע לכם. בשיחה בצעו תיאום ציפיות, סגנון המוזיקה, זמן האירוע, כמות האנשים, והרגישו בתחושות הבטן האם יש צורך להתקדם לפגישה. אם כן, נפלא, אל תהססו להתקדם הלאה!

  • עוד פגישה ועוד פגישה

זה די ברור שפגישה אחת לא תספיק, אך הפגישה הראשונה היא הקובעת. ראשית, אל תמהרו כבר לחתום ולסגור בפגישה הראשונה. תגיעו להתרשם, תגיעו לראות את הידע של איש המקצוע. תקליטן לחתונות מקצועי הוא אדם שצריך לקלוט אתכם, להבין מה אתם אוהבים. לקבל את הוייב של אווירת האירוע ולנסות ‘לקרוא’ את הסגנון. בפגישה הנוספת כשכבר תהיו יותר סגורים על עצמכם, אז תחתמו.

תקליטן לחתונות – אתם לא מתחתנים איתו, אבל חשוב שתסתדרו

כמו בכל מערכת יחסים, כימיה היא דבר חשוב. לכן דיג’יי לחתונה הוא אולי לא החתן המיועד, אבל כן חשוב שתהיה לכם כימיה. זה אולי הפרמטר הכי חשוב במערכת היחסים שלכם. חשוב שהוא יבין אתכם, אתם תבינו אותו, וכל מה שאתם תצטרכו לדאוג לו זה ליהנות מהחתונה, ולסמוך עליו שאת החלק הכי שמח באירוע, הוא ינהל כראוי.

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית כמו שראויה שתהיה לכם.

מידע כללי