תאונת דרכים קשה לפנות בוקר בצומת גיתי אבישר בשומרון

תאונת דרכים קשה לפנות בוקר בצומת גיתי אבישר בשומרון

על פי דיווח ראשוני כבאית התהפכה על רכב, דווח על פצוע אנושות ו 2 פצועים קשה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום, הנחה את הצוות מקצועי של האגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית שומרון וצוותי הצח”י של הישובים להערך למתן מענה ראשוני בכל המעגלים.

ראש המועצה יוסי דגן קרא להתפלל לשלום הפצועים: “בוקר קשה מאוד להתיישבות בשומרון ולכל עם ישראל, מדובר בתאונת דרכים קשה, שבה כבאית התנגשה ברכב בה נסעו 3 צעירים, מהשומרון בצומת גיתי אבישר במרכז השומרון, מאז התאונה לפנות בוקר צוותי החירום של המועצה יחד עם צוותי החירום של הישוב נמצאים כאן, ומשתדלים לסייע ככל האפשר, אני קורא לציבור כולו ומבקש, להתפלל לרפואתם של הפצועים, הנמצאים במצב קשה, חלקם נאבקים על חייהם, אנחנו נהיה כאן עם משפחות הנפגעים נסייע ככל האפשר ונמשיך לנסוע פה בשומרון בע”ה בבטחה כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל”.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

דובר מד”א, זכי הלר אמר: בשעה 03:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון, על תאונת דרכים קשה בין משאית לרכב פרטי, בכביש 505 צומת גיתי אבישר בשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד”א בסיוע כוח רפואי של צה”ל, מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח בילינסון, 3 נפגעים, בהם: צעיר כבן 19 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, עם חבלה רב מערכתית, צעיר כבן 19 במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית, וצעיר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, מונשם לא יציב.

פאראמדיק מד”א תומר פיין אשר הגיע למקום סיפר: “מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב פרטי מעוך שבו נסעו שלושה צעירים, אחד מהם נלכד ברכב, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית, בסיוע כוח רפואי של צה”ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, אחד הפצועים איבד דופק ונשימה והוא פונה תוך פעולות החייאה, שניים מהפצועים פינינו במצב קשה כשהם מורדמים ומונשמים. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי.”

חדשות שומרון כתבה ראשית תחבורה ותשתיות