ח”כ יולי  אדלשטיין בפתיחת שנת הלימודים בגוש עציון: “בבית הספר הזה יגדל דור חדש וערכי, שיוביל את ההתיישבות גם בעתיד”

ח”כ יולי אדלשטיין בפתיחת שנת הלימודים בגוש עציון: “בבית הספר הזה יגדל דור חדש וערכי, שיוביל את ההתיישבות גם בעתיד”

ח”כ יולי (יואל) אדלשטיין פתח את שנת הלימודים, יחד עם ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן בבית הספר אח”י ביישוב תקוע. השניים סיירו בעוד מספר בתי ספר בגוש עציון לרגל תחילת שנת הלימודים. ראש המועצה שלמה נאמן: “חג חינוך שמח”

לאחר האיומים על שביתת המורים והבשורה המשמחת אתמול על פתיחת שנת הלימודים כמתוכנן ילדי ישראל חגגו בכל הארץ וגם בגוש עציון.

לרגל פתיחת שנת הלימודים, הגיע ח”כ יולי (יואל) אדלשטיין (הליכוד) תושב גוש עציון לשעבר והצטרף לסיור לצד ראש המועצה שלמה נאמן וצוותי החינוך שהזמינו אותו כאורח הכבוד כדי לחנוך את המבנה המחדש של החטיבה הצעירה של ביה”ס אח״י (אחדות ישראל) תקוע בו ילמדו השנה כ 370 תלמידים.השניים סיירו בעוד מספר בתי ספר במועצה.

קרדיט: דוברות המועצה האזורית גוש עציון

ח״כ אדלשטיין גזר את הסרט ואיחל הצלחה למנהל, לצוות ובעיקר לתלמידים. ״היום הראשון ללימודים הוא תמיד מיוחד ומרגש, אדרבא כשמדובר בחניכת מבנה בית ספר חדש בגוש עציון, במרכז ההתיישבות היהודית. בין כתלי בית הספר הזה יגדל דור חדש ומלא ערכים, שיוביל את ההתיישבות גם בעתיד. בהצלחה לצוות בית הספר ולתלמידים”. אמר וקבע, יחד עם ראש המועצה, מזוזה במבנה החדש.

קרדיט: דוברות המועצה האזורית גוש עציון

״חג חינוך שמח!״ איחל שלמה נאמן, ראש המועצה האזורית גוש עציון, ל 11,966 ילדי הגוש עציון והוריהם, שהתחילו הבוקר את שנת הלימודים. בהצלחה למורים, המנהלים וצוותי ההוראה. יום פתיחת שנת הלימודים הוא יום חג לגוש עציון כי אנו שמים את החינוך במקום הראשון בסדר העדיפויות.
תודה ענקית לעובדי המועצה שעבר עליהם לילה לבן בחצרות בתי הספר ובגנים כדי לפתוח את שנת הלימודים כסדרה”.

חדשות גוש עציון והר חברון חינוך ותרבות כתבה ראשית