שימושים לשבכות בתעשייה

שימושים לשבכות בתעשייה

בענפי התעשייה השונים יש דרישה לשבכות שונות למגוון שימושים וצרכים, השבכות מיועדות בעיקר כמשטח עמיד וחזק לריצוף תעשייתי. השבכה עשויה ממשטח הבנוי ממוטות בצורת שתי וערב, יש מגוון דגמים הנבדלים זה מזה בפרמטרים כמו גודל, עובי, מידות שטוח, חומרים וכו’, ויש פריטים עם מסגרת ושבכות ללא מסגרת.

השימוש הנפוץ ביותר בשבכות הוא ריצוף תעשייתי ומדרכים למתקנים שונים בענפי התעשייה, המוצר עמיד וחזק, ניתן לדרוך עליו ללא חשש, ויש דגמים עמידים במיוחד בפני קורוזיה, פגעי מזג האוויר, כימיקלים, דלקים וחומצות. שבכות לתעשייה מיוצרות מחומרים איכותיים, בהתאם לתקנים המחייבים, ניתן להשיג סבכה מחומרי גלם כמו פלדת פחמן מגולוונת, פלב”מ 304, פלב”מ 316, פיברגלס ועוד.

מאילו חומרים מייצרים שבכות לתעשייה?

שבכות לתעשייה מגיעות עם או ללא מסגרת, במגוון גדלים ומידות, ומחומרים שונים. החומרים הנפוצים ביותר לייצור שבכות לתעשייה הם פלדת פחמן מגולוונת, פיברגלס, פלב”מ 304 ופלב”מ 316. ניתן לייצר שבכות לשימושים שונים בתעשייה בגדלים אחרים ומחומרים נוספים לפי דרישת וצרכי הלקוח.

כאשר בוחרים סבכה לשימוש בתעשייה חשוב לקרוא מפרטים טכניים ואין לוותר על ייעוץ מקצועי כדי לבחור בדגם ובמוצר הנכון והמתאים ביותר לשימוש. קטלוג שבכות לתעשייה כולל דגמים רבים מחומרים שונים, בעיקר מפלדה בלתי מחלידה בגלל העמידות הגבוהה בפני קורוזיה, החוזק הרב, נוחות ההתקנה, העמידות המצוינת בפני כימיקלים, חומצות, שפכים, מים מתוקים ומלוחים, התחזוקה הפשוטה והמינימלית, העמידות המושלמת בתנאי חום וקור קיצוניים, המשקל, העיצוב המרשים ועוד.

חשוב לבדוק את טבלת העומסים וגודל השבכה כדי לבחור נכון את המשטחים הנדרשים לשימוש בתעשייה, ומומלץ לוודא כי השבכה מתאימה לשימוש הצפוי מבחינת גודל, עמידות, משקל ועיצוב.

שימושים שונים בתעשייה

כאמור, לשבכות יש שימושים רבים ומגוונים בתעשייה, בדרך כלל משתמשים בפריט לצורך ריצוף תעשייתי עמיד בפני קורוזיה וכימיקלים, חצר אנגלית , כיסוי מעל תעלות מים ושפכים, ריצוף צף מעל מאגרי מים, כיסוי פתחי אוורור, כיסוי עמיד לפתחי ניקוז בתעשייה, בחקלאות ובבנייני מגורים ומשרדים, חסימת פתחים במבנים כאמצעי מיגון יעיל בפני מזיקים שונים כמו מכרסמים ונגד מעבר אדם בפתח, בניית כלובים לשימושים שונים בעיקר בתעשיית החקלאות, תיחום אזורים במבנה, כיסוי דקורטיבי ועמיד של פתחים שונים ברצפה ועוד.

סבכה לתעשייה יכולה לשמש גם לבניית מדרגות חזקות, עמידות ודקורטיביות, וניתן לבנות באמצעות השבכות רצפות לבעלי חיים, והשבכה משמשת גם לפתרונות שונים בסביבה ימית.

ממי כדאי להזמין שבכות ומדרכים לתעשייה?

מומלץ להזמין שבכות לשימושים שונים בתעשייה רק מחברה מובילה ואמינה לאספקת טכנית, לכן אם אתם מתכננים להזמין חומרי גלם ושבכות כדאי גם לכם להזמין את הפריטים השונים מחברת טכנובר. החברה הוקמה בשנת 1946 והיא מובילה את תחום האספקה הטכנית לתעשייה.

טכנובר מייבאת ומשווקת מגוון דגמים של שבכות ומדרכים מפלדת בלתי מחלידה, מפיברגלס ומחומרים חזקים ועמידים נוספים, בהתאמה לתקנים המחייבים והמחמירים ביותר. החברה משווקת מגוון רחב של שבכות העשויות מפלדת פחמן, פלב”מ ופיברגלס, יש מגוון דגמים לבחירה, לדוגמה שבכות מדגם 33A, 60A, 100A ועוד. כמו כן, החברה משווקת משטחי מגולוונים ושבכות פיברגלס עמידות, הבנויים שתי וערב ומתאימים בין השאר לריצוף חזק ועמיד ולשימושים נוספים.

Uncategorized