קופץ לליגה הלאומית: גזבר מועצת בנימין מונה למשנה למנכ”ל האוצר

קופץ לליגה הלאומית: גזבר מועצת בנימין מונה למשנה למנכ”ל האוצר

בהחלטה משותפת עם ראש המועצה ישראל גנץ, הגזבר ישראל מלאכי יעבור לתפקיד הבכיר במשרד האוצר.

ישראל מלאכי שכיהן בשנים האחרונות כגזבר מועצת בנימין יעבור לכהן כמשנה למנכ”ל משרד האוצר תחת השר בצלאל סמוטריץ’.

מלאכי (45) תושב נריה שבבנימין נחשב לאחד הגזברים המוכשרים ביותר בשלטון המקומי. בכהונתו יחד עם ראש המועצה ישראל גנץ הצליח מלאכי להגדיל את תקציב המועצה ממקורות שונים.

הוא ניהל תקציב משמעותי בהיקף של מעל מליארד ש”ח, והיה שותף בגיבוש סוגיות כלכליות נרחבות בהתיישבות ובשלטון המקומי.

מלאכי היה חלק מרכזי בהנהלת מועצת בנימין והוא חבר קרוב של ראש המועצה גנץ. השניים סיכמו לאחרונה כי לטובת ההתיישבות כולה ולמען מדינת ישראל יפעל מלאכי בכוחותיו בתפקיד הבכיר במשרד האוצר.

כזכור, לפני הבחירות האחרונות עבר מנכ”ל המועצה יהודה אליהו לניהול קמפיין מפלגת הציונות הדתית וכעת הוא מקים את המנהלת שתעסוק בתחומים האזרחיים בהתיישבות תחת השר סמוטריץ’ בתפקידו כשר במשרד הבטחון. במקומו של יהודה אליהו מונה בשעתו אילן רום, איש מערכת הבטחון לשעבר לתפקיד מנכ”ל המועצה.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ בירך את מלאכי לרגל המינוי: “בנימין וההתיישבות כולה התברכו בכשרונו המיוחד של ישראל מלאכי, איש המספרים והערכים. ישראל ספוג כולו במסירות וערכים למען עם ישראל ומדינת ישראל ומשרד האוצר התברכו באחד הכישרונות הגדולים שידע המגזר הציבורי. בתפקידו הוא ימשיך לעמוד לצד בנימין וההתיישבות ולרווחת המשק הישראלי ולמען כל תושבי מדינת ישראל. אני מאחל לו הצלחה גדולה בשם כל תושבי בנימין ועובדי המועצה”.

חדשות בנימין כתבה ראשית פוליטי