מדחס בורגי – התשובות לכל השאלות

מדחס בורגי – התשובות לכל השאלות

אתם לבטח שואלים את עצמם מה זה מדחס בורגי ולמה הוא טוב לתעשייה. לא כולם יודעים כמה הם זקוקים למוצר זה, אבל כאשר הם שומעים את המושג בפעם הראשונה יש צורך כן להכירו לעומק כדי להבין עד כמה הוא משמעותי ועד כמה התפקיד שלו חשוב. והדבר החשוב ביותר הוא שאפילו את המוצר הזה יש להתאים אישית לצרכי הסביבה, ולצרכי הרוכשים אותו, ומיד גם תבינו מדוע.

קרדיט pixabay.com

מדחס בורגי – איך הוא עובד?

עולם המלאכה והתעשייה מבוסס על מרכיבים ורכיבים שתפקידם הוא ביצוע פעולות טכניות לשיפור איכות החיים באופן משמעותי במיוחד. אם אנחנו לא עוסקים בתחום, הרי שלעולם לא נבין זאת.

בדיוק לשם כך ישנם אנשי מקצוע שלמדו לעומק את התחום ויכולים לעזור לנו להבין למה מדחס בורגי חשוב לתעשייה ולנו, ומה אנחנו בעצם צריכים לדעת עליו.

מדחס בורגי הוא למעשה מכשיר שאוגר אוויר ודוחס אותו לתוך מיכלים ייחודיים לקבלת אוויר בלחצים גבוהים בהרבה. המדחס מוכר בתור מדחס בוכנה קלאסי, אך בינו לבין מדחס בוכנה ישנו הבדל קטן. בזמן שמדחס בוכנה עובד על בסיס בוכנה שזזה בתוך הצילינדר כדי לדחוס את האוויר, המדחס הבורגי עובד באופן אחר.

מדחס בורגי נחשב למוצר איכותי. זהו בעצם מדחס תעשייתי שמבוסס על מוטות בורגיים להם תבריג עמוק שמסתובב בצורת נקבה וזכר בתוך צילינדר. כאשר אלה מגיעים אל נקודות המפגש מתקיימת דחיסה של אוויר מבחוץ, והתבריגים מובילים את האוויר עד לשחרור המלא שלו לתוך המיכלים הייחודיים המתאימים.

זהו מוצר עשיר ביתרונות והמשתמשים בו יעידו על עבודה שקטה, יציבה ומדחס שאינו מרעיש בצורה קיצונית. ולמעשה, פעולה שהיא זורמת ורציפה עם יכולות גבוהות לדחיסה.

פעולתו הרציפה של המדחס היא הפעלה באמצעות מנגנון ייחודי ששומר על פעולה גמישה וזורמת ותוך כך גם משנה את עוצמת הסיבוב במנוע ומתאימה ללחץ האוויר שקיים בתוך המדחס. כך למעשה יוצרים לחץ יציב וחיסכון משמעותי בעלויות אנרגיה.

מדחס בורגי – לאילו תהליכים תעשייתיים הוא מתאים?

המדחס הבורגי מתאים באופן מאד ספציפי אל התהליכים התעשייתיים אליהם הוא מיועד ועל כן חשוב לבצע בו התאמה אישית.

מדחס בורגי מאופיין בעבודה נוחה ושקטה ובדרך כלל במקומות בהם יש צורך בעבודות שקטות במיוחד. בנוסף לכך, ישנם תהליכים תעשייתיים בהם קיים עומס עבודה מאוד גבוה וביקוש רציף ללחץ אוויר גבוה, ועל כן מדחס בורגי מתאים לכך. מפעלים, מעבדות, ועוד מקומות הדורשים עבודה מאסיבית, ואוויר נקי וצלול.

הבחירה במוצר היא כמובן לא מספיקה. עליכם לדעת שכאשר אתם רוכשים מוצר, על אנשי המקצוע להיות הטובים ביותר בתחומם, ועל כן יש לוודא שאכן אתם בידיים הכי טובות. חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר לצד מקצועיות כבר מהרגע הראשון ועד לקבלת המוצר והפעלתו במתחם בו אתם זקוקים לו.

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת, או כחלק מאחזקת שבר. 

עצת מומחה