חה”כ סון הר-מלך בנטיעות בחוות החקלאיות בשומרון: “חלוצים ששומרים על אדמות המולדת”

חה”כ סון הר-מלך בנטיעות בחוות החקלאיות בשומרון: “חלוצים ששומרים על אדמות המולדת”

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית הגיע לאירוע נטיעות בחוות “שובי ארץ” של החקלאי עדן לוי באזור השומרון, שנערך ביוזמת הארגונים השומר יו”ש ואם תרצו. מטרת הנטיעות הייתה לחזק את הנוכחות היהודית בחוות החקלאיות ובגבעות סביב נחל קנה. באירוע השתתפו מתנדבי השומר יו”ש מישיבת חצים באיתמר ופעילי אם תרצו.

חברת הכנסת סון הר-מלך דיברה על האפקטיביות הגדולה שיש בקיומן של החוות החקלאיות בשטח ועל כך שהאחיזה בגבעות הללו משמשת כלי משמעותי לטובת שמירה על שטחי ארץ ישראל, מול ניסיונות ההשתלטות הפלסטינית.

מנכ”ל השומר יו”ש, אביחי סויסה: “שמחנו לארח את חברת הכנסת סון הר-מלך באירוע הנטיעות בחוות שובי ארץ, אחת מעשרות חוות חקלאיות הפזורות ברחבי יהודה ושומרון של אנשים יקרים, אהובים וחלוצים שעושים ציונות כמו פעם עם רוח של שליחות אידאולוגית ואמונית היסטורית. היכולת שלהם ושל אנשי הגבעות וההתיישבות הצעירה להמשיך ולפעול למען ארץ ישראל ועם ישראל זקוקה לסיוע של מדינת ישראל ואנו סמוכים ובטוחים שחברת הכנסת תהיה קול בטוח ויציב לטובת העניין היכן שצריך ואפשר”.

חברת הכנסת סון הר-מלך באירוע הנטיעות קרדיט דוברות השומר יוש

ח”כ לימור סון הר-מלך: “פתחתי הבוקר את חודש שבט במבצע נטיעות בחוות “שובי ארץ” השוכנת בסמוך לנחל קנה בשומרון, יחד עם עדן ורבקה לוי החלוצים תושבי החווה, ופעילי הארגונים אם תרצו והשומר יו”ש, התומכים באופן קבוע בפעילים בגבעות ובחוות ביהודה ושומרון. הפעילים הללו הם החלוצים של ימינו, ששומרים יום יום בגופם על אדמות המולדת מפני השתלטות הרשות הפלסטינית. אנחנו נעמוד לצידם בכל זמן ובכל עת, ונעניק להם את הגב הדרוש במשימה החשובה הזאת”.

המפעל הציוני כתבה ראשית פוליטי