פריצת דרך: 346 יח”ד בבית אל פורסמו לשיווק, הבנייה בשטח חטמ”ר בנימין תצא לדרך

פריצת דרך: 346 יח”ד בבית אל פורסמו לשיווק, הבנייה בשטח חטמ”ר בנימין תצא לדרך

תנופת הבנייה בבית אל צוברת תאוצה ובזמן ש- 300 יחידות דיור נמצאות בשלבי סיום הבנייה ולקראת אכלוס, התקדמות משמעותית התרחשה כעת לקראת תחילת בנייתן של 346 יחידות דיור נוספות.

לפני מספר חודשים אושרה עוד בתקופת הממשלה הקודמת תב”ע לבניית השכונה החדשה, אך נתקלו במחסום משמעותי לאור העובדה שעל שטחן יושב חטמ”ר בנימין. על מנת להתמודד עם הפלונטר פעל ראש מועצת בית אל שי אלון מול הגורמים הרלוונטיים במשרד ראש הממשלה והשיכון על מנת לקבל את האישור לשיווקן של הדירות מה שיאפשר לרמ”י לקבל כספים מיזמים המעוניינים בבנייה ובאמצעותו יקודם פינוי החטמ”ר. כעת לאחר עבודה מאומצת ועם קבלת האישור תוכל הבנייה של ה- 346 יחידות דיור לעבור לשלב המעשי.

ראש מועצת בית אל שי אלון: “זהו יום חג לבית אל. המשימה של שחרור הפקק שנוצר עם השטח עליו עומד חטמ”ר בנימין, ומנע בניית 346 יח”ד עמד בראש סדר העדיפויות שלנו. כעת עשינו את הצעד הקריטי על מנת לפנות את החטמ”ר ולהביא את המנופים להתחיל את העבודה. ביחד עם שטחי מסחר נרחבים שיבנו, נוכל בעוד תקופה לא ארוכה לראות בבית אל תמונות שלא הכרנו בדרך להפיכתה לעיר ואם בישראל ובירת בנימין. עם פרסום התכנית לבניית 346 יח”ד נוספות בבית אל, אנו מביאים למימוש את “תכנית ה- 1000 יח”ד בבית אל” עליה התחייבנו”

“אני רוצה להודות לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין, לשרת הפנים איילת שקד, לשר הביטחון בני גנץ, לחברינו באופוזיציה שעזרו להביא את התכנית לתוקף וכן לתת אלוף עופר הינדי, ראש קש”צ ולכל העוסקים במלאכה”.

חדשות בנימין כתבה ראשית