איך בוחרים מקום להשתלות שיניים?

איך בוחרים מקום להשתלות שיניים?

השתלות שינים מוצלחות מתבססות על רופא מומחה, ניסיון, הכנה נכונה של החניכיים, שימוש בחומרים איכותיים וטכניקה. אם תדעו לבחור נכון את המרפאה שלכם תיהנו מפה מלא בשיניים בריאות כבר בשבוע הבא. השתלות שיניים ביום אחד פותרות במהרה מצבים של מחסור בשיניים. אם אתם זקוקים להשתלת שן בודדת או מספר שיניים ואנכם בטוחים לאן לפנות – המדריך הבא נועד ללמד אתכם מה בדיוק צריך לבדוק ואיך אפשר לדעת שבחרתם נכון. 

איך נראית הקליניקה?

מקום להשתלות שיניים יהיה בראש ובראשונה נקי וסטרילי. על הקליניקה להיות מסודרת, נקייה ונעימה לשהייה. שימו לב לרמת הניקיון, לאבזור של המרפאה, לרמת השירות ולשביעות הרצון של המטופלים שממתינים יחד עמכם בחדר ההמתנה. על כל הציוד הרפואי שבא במגע עם המטופל לעבור הליך קפדני של סטריליזציה. 

ההכשרה של הרופא המטפל

שימו לב, לא כל רופא שיניים מוסמך לבצע טיפולי השתלת שיניים. עליכם לוודא שהרופא שעתיד לבצע את הטיפול אכן מוסמך לכך וגם מנוסה. חפשו על קירות המרפאה את תעודות ההכשרה של הרופא. אם לא מצאתם תעודות תלויות על הקיר, תשאלו את הרופא או את הצוות. על מקום להשתלות שיניים לכלול רופאי שיניים מומחים בכירורגיית פה ולסת. הצוות של אדנטיקה סמייל מבצע בהצלחה באופן קבוע את כל סוגי השתלות השיניים עם דגש על טיפולים מורכבים ומענה במקרים של חרדה מרופאי שיניים. 

אופציה של טיפול מהיר

אם חשוב לכם להשיג תוצאות מהירות תבחרו מראש מקום להשתלות שיניים שמבצע השתלות שיניים ביום אחד. אין סיבה שתמתינו מספר חודשים בין החדרת השתל לבין חשיפתו והרכבת הכתר כאשר אין בכך כל צורך. שיקום שיניים אסתטי מהיר משיג תוצאות טובות לא פחות מאלו של הטיפול ההדרגתי. הטכנולוגיה החדישה מייעלת את הטיפול ומאפשרת לכם לצאת מהקליניקה עוד השבוע עם שתל.

מענה למצבים מורכבים

אם דרושה לכם השתלת שיניים בזאלית או שאתם מעוניינים בטיפול תחת הרדמה מלאה, עליכם לבחור מראש במרפאת שיניים שמאפשרת זאת. טיפולים מורכבים חשוב לבצע רק במרפאות מומחים שמסוגלות לתת מענה מלא, להסביר, להרגיע ולהתחייב גם למענה חירום. 

צרכנות