מתיחת ירכיים, מתיחת זרועות, וטיפולים נוספים

מתיחת ירכיים, מתיחת זרועות, וטיפולים נוספים

רשימת הטיפולים האסתטיים הזמינה לציבור הרחב הולכת ומתרחבת, וטוב שכך. עם הזמן עולם זה של רפואה אסתטית נהפך ליותר ויותר זמין, יותר ויותר אטרקטיבי, ויותר ויותר אפקטיבי. מגוון הטיפולים הרחב יוצר הזדמנות לכל אחד ואחת לעצב את הגוף שלו בדיוק כפי רצונו הוא, או רצונה היא, ובכך תומך בשמחת החיים של המונים בכל העולם, וגם בישראל. מתיחת ירכיים, מתיחת זרועות, מתיחת פנים, כל אלו וטיפולים רבים אחרים מחכים לכם אצל הרופא המנתח, שיוכל לייעץ לכם בדיוק כיצד נכון יהיה לפעול במקרה הספציפי שלכם.

אם אתם מתלבטים, שוקלים כיצד לפעול, ועדיין לא החלטתם, הנה לפניכם כמה וכמה אספקטים מעניינים על כל עולם הניתוחים האסתטיים, כולל כמובן מה שצריך לדעת על מתיחת ירכיים או זרועות, על שאיבת שומן, ועוד כמה פתרונות ייחודיים ומודרניים שזמינים לנו בעידן הייחודי הזה.

מתיחת זרועות, מתיחת ירכיים ומתיחת בטן

  • מתיחת בטן – ניתוח זה נועד לשפר את מראה הבטן, ונהוג לבצעו לאחר לידה שהובילה לשינויים דרסטיים במראה הבטן, או לאחר ירידה משמעותית אחרת במשקל. השינויים הללו כוללים לרוב עודפי עור משמעותיים שפשוט מונחים שם, כאשר השומן שהיה מתחתם נעלם. בניתוח מתיחת הבטן, בין אם במתיחה היקפית, מתיחה מלאה, או מתיחה חלקית, המטרה היא לשפר את מראה הבטן בהתאמה אישית למצב שלכם.
  • מתיחת זרועות – מדובר לרוב במצב בו הזרוע מאבדת את המראה הצעיר והאלסטי עקב הצטברות שומנית והצטברות עורית הגורמת למראה “שקים” מתחת לזרוע. הורמונלי, עקב הגיל המתקדם, הרזיה משמעותית, כל אלו יכולים להוביל להצטברויות אלו תחת הזרוע, ולמרות שהם נפוצים בעיקר אצל נשים, הרי שגם גברים סובלים מהם. בכל אופן, גבר או אישה, אפשר לטפל בבעיה על ידי שאיבת השומן והסרת עודפי העור, ובעצם מתיחת העור מחדש לקבלת מראה צעיר יותר, כפי שהיה לכם לפני שהצטבר העור העודף.
  • מתיחת ירכיים – אין טיפול חילופי למתיחת הירכיים, ואם אתם סובלים מעודפי עור בירכיים וממראה לא אסתטי עקב הרזיה דרסטית למשל, הרי שזה הניתוח שיפתור את העניין ויסלק את העור העודף בכדי להחזיר את הירכיים למראה הקודם שלהן. סוג הניתוח יוכרע לפי כמות הרקמה העודפת והמיקום שלה, וכמו כן תלוי בגורמים נוספים לשיקול דעתו של הרופא. במידה ויש הרבה מאוד עודפי שומן, לרוב המנתח יבחר לבצע שאיבת שומן טרם מתיחת הירכיים, כלומר לחלק את הטיפול לשני חלקים נפרדים בהפרש של כמה חודשים בין האחד לשני, לצורך התאוששות.

מה עם מתיחת פנים?

לא פחות חשובה היא האפשרות לביצוע טיפולי מתיחה והצערת הפנים. אחרי, או לפני שאנחנו דואגים למתוח את הגוף כולו, הרי שהפנים שלנו מייצגות אותנו בכל מקום, תמיד. מתיחת פנים בחוטים היא דוגמה לטיפול אסתטי פשוט יחסית, טיפול גמיש מאוד מבחינת האפשרויות שהוא מציע, שכן בשיטה זו ניתן למתוח את עור הפנים לכל כיוון שרק רוצים, ולייצר מראה מושלם. בנוסף, הליך זה לוקח לרוב לא יותר משעה אחת, והוא נעשה בהרדמה מקומית, מה שהופך אותו לעוד יותר פופולארי.

שלא כמו במתיחת זרועות, מתיחת ירכיים ומתיחת הבטן, הרי שמתיחת הפנים צריכה להיות קפדנית ברמת המילימטר. מי שמגיע מוקדם לטיפול מתיחת הפנים, ולא ממתין שנים רבות עד שהעור בפנים רופף עד מאוד, יכול ליהנות ממיני מתיחת פנים, טיפול אסתטי קל יותר, עם תוצאות מעולות. הטיפול הזה לוקח שעה וחצי, בהרדמה מלאה, והתוצאות מחזיקות שנים ארוכות.

צרכנות