כל מה שרציתם לדעת על מערכת סולארית

כל מה שרציתם לדעת על מערכת סולארית

המודעות לשמירה על הסביבה ועל כדור הארץ עלתה מאוד בעשורים האחרונים. ממשלות וגופים שונים לקחו את נושא ההתחממות הגלובלית ברצינות והחלו לפעול ככל יכולתם בכדי לשפר את המצב לפני שיהיה מאוחר. ישראל היא מדינה שטופת שמש מה שמאפשר לה לייצר חשמל על ידי אנרגיה ירוקה וללא חומרים מזהמים. החשמל מופק באמצעות מערכת סולארית המותקנת על גבי בתים ובניינים אשר ממירה את קרינת השמש לחשמל אשר בו משתמשים דיירי הבית או הבניין, ואף יכולים לייצא אותו בתשלום לחברת החשמל. מלבד העובדה שמדובר בתרומה לשמירה על כדור הארץ, מדובר גם בהשקעה אשר בתוך כמה שנים מתחילה להחזיר את עצמה על ידי הפחתה בתשלומי החשמל ומכירה של החשמל העודף לחברת החשמל.

כיצד מתקינים מערכת סולארית?

התקנה של מערכת סולארית לגג נעשית באמצעות חברה אשר מתמחה בפתרונות סולאריים כמו חברת רקיע סולאר אשר מחזיקה צוות עובדים מומחים אשר להם ניסיון רב בהתקנה ותחזוקה של מערכות סולאריות. החברה מתקינה את המערכת על גבי גג הבית או הבניין במטרה שיקלטו את קרני השמש. המערכת עצמה מחולקת לשלושה חלקים. הפאנלים עצמם, ממיר ומונה. הפאנלים עצמם הם כמובן היקרים ביותר ותפקידם לקלוט את קרני השמש ולהפוך אותם לחשמל. אמנם, החשמל המופק הוא DC ורשת החשמל פועלת על זרם AC  ולכן יש צורך בממיר אשר ממיר את החשמל המופק לזרם AC. המונה החשמלי תפקידו למנות את כמות החשמל שהופקה וכמות החשמל בה השתמשו על ידי המערכת.

כיצד נעשה ההסדר עם חברת החשמל?

כאמור, במקרה שהגג גדול ויש בו מקום לפאנלים רבים, נוצר מצב שהחשמל המופק מספיק לדיירי הבניין כולו ונשאר עודף. במקרה כזה חברת החשמל תשמח לרכוש ממכם את החשמל אותו אתם מפיקים על מנת להשתמש בו במקומות אחרים. חברת החשמל מתקינה מונה ייצור אשר מונה את החשמל אשר הופק מהמערכת שלכם, והיא משלמת לכם עבור החשמל אותו העברתם לה. את הכסף תקבלו ישירות אליכם ללא צורך בפתיחה של עוסק פטור או מורשה וזאת כחלק מההקלות שהמדינה מעניקה ליצרני חשמל ירוק.

למידע נוסף היכנסו לאתר רקיע סולאר >> https://www.rakiasolar.co.il/

צרכנות