פרגולה אלומיניום – מוצר בסיסי לשיפור איכות החיים

פרגולה אלומיניום – מוצר בסיסי לשיפור איכות החיים

ישנם מוצרים שנראים לנו כמובנים מאליהם, ואנחנו לרוב לא מתייחסים אליהם אלא פשוט יודעים שהם שם, ולא מבינים עד כמה הם משפרים לנו את איכות החיים. דלתות המעניקות לנו פרטיות, דלתות אוטומטיות המסייעות לאנשים בעלי מוגבלויות, חלונות חשמליים ועוד. כך גם פרגולה אלומיניום נכנסת לקטגוריה הזאת ומעניקה לנו מגוון של יתרונות לחיים איכותיים יותר.

פרגולה אלומיניום – למי היא מתאימה, ולמה?

פרגולה אלומיניום נכנסת לקטגוריה של מוצרים המעניקים פתרונות הצללה איכותיים לחצר הבית, לגינה או למרפסת. או גם במשרדים שבהם ישנו דק מעץ בחצר או גינה.

מדובר ברהיט שיש לו מראה מודרני ומתאים כמעט לכל חצר או גינה. האלומיניום הוא בעל יתרונות רבים. הוא קל, עמיד, חזק, ואורח החיים שלו הוא לשנים ארוכות ועם תחזוקה מינימלית.

העיקרון החשוב ביותר בבניית פרגולה הוא לתכנן מראש את הבניה ולקחת בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים. כאשר אתם מתכננים את הפרגולה, הגדירו מראש את מטרתה. לדוגמא, אם מדובר בפרגולה למטרת פתרונות הצללה חשוב לבדוק מאיזה כיוון השמש מגיעה, ובאיזו שעה. אם אתם מגנים על השטח הפתוח שלכם בשל רוחות חזקות, בדקו את כיווני הרוח.

התכנון המוקדם יעניק לכם חסכון בזמן, ומניעה של תקלות שעלולות לעלות במידה ואתם מתכננים בניה לא מסודרת. גם את החומרים תוכלו לבחור בקפידה וברוגע, ובעיקר, לעמוד בתקציב שהגדרתם לעצמכם באופן מסודר.

פרגולה אלומיניום – הדגשים החשובים ביותר 

ראשית, כמו בכל שירות שאתם שוכרים, או כל מוצר שאתם קונים ומבקשים עליו חוות דעת, גם במקרה של פרגולה אלומיניום (או כל חומר אחר) מומלץ לבחור את אנשי המקצוע בקפידה. בקשו המלצות מהקרובים לכם, חפשו בקבוצות רלוונטיות ברשתות עם ביקורות אותנטיות ואל תתביישו לבקש לשוחח עם לקוחות עבר, או לראות עבודות בפועל.

לאחר שכבר בחרתם את אנשי המקצוע לצורך בניית הפרגולה שבחרתם, ישנם שני דגשים מיוחדים להם יש לשים לב:

  • אישורי התקנה – מתקין הפרגולה ששכרתם הוא לא מהנדס ואינו נדרש באישור התקנה, לא כאשר מדובר בפרגולה סטנדרטית בכל אופן. אך אם הבטיחות בראשכם, הביאו גם מהנדס.
  • בטיחות – כאשר אתם בונים פרגולה, ובטח פרגולה מאלומיניום, כדאי לקחת בחשבון שיש פרמטרים בטיחותיים בתהליך. איטום, ריתוך מקצועי, עובי הפרופילים, ותמיכה מלאה מהקיר שעליו הפרגולה נשענת, כל אלו חייבים מהנדס שיהיה מעורב בתהליך הבניה ואף יסייע בהתאמת החומרים במהלך התהליך. על המהנדס להגיע פעמיים אל אתר העבודה, פעם אחת לפני שמתחילים את הבניה על מנת לתכנן כראוי את התהליך. ופעם נוספת לצורך ביקורת והצהרת סיום.

כמה זה עולה לכם

אין ספק שלתקציב יש תפקיד ראשי בתהליך הזה והוא כמובן מורכב ממגוון של פרמטרים החל מעובי קורות, גוון, והחומרים הנלווים. המחיר נע מהחל מ350 ₪ ועד ל1500 או קצת יותר למטר רבוע.

אופק מעקות ואלומיניום הוא מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות מאלומיניום. החברה פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי תוך כדי שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום.  חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

צרכנות