דלתות למינטו: זה לא עוד ‘דלת פנים’

דלתות למינטו: זה לא עוד ‘דלת פנים’

עיצוב דלתות פנים הוא דבר אשר יכול לשנות באופן מהותי את המראה של חדר בבית ואת המראה של הבית כולו. אם אתם משפצים את הבית שלכם ואתם תוהים כיצד להעניק לו מראה מעוצב וייחודי, אין ספק שאחד הדברים שתורמים רבות לעיצוב הבית באופן הייחודי ביותר הן דלתות פנים ועל כן, כדאי מאוד שתהליך השיפוץ יכלול בין היתר את החלפת הדלתות הקיימות בביתכם בדלתות פנים חדשות ואטרקטיביות. אחד מסוגי הדלתות הידועות כיום כדלתות פנים אטרקטיביות מאוד הן: דלתות למינטו. מדובר על דלתות איטלקיות אשר משלבות באופן מושלם את העיצוב והשימושיות של דלתות פנים ועל כן, אין ספק שכדאי לכל הפחות לבחון אותן, כאשר מחפשים דלתות פנים לבית.

דלתות למינטו- מה מיוחד בהן?

אם אתם מחפשים דלתות פנים מיוחדות, אין ספק שדלתות למינטו הן הדלתות המתאימות לכם. לא מעט אנשים בוחרים כיום בדלתות למינטו. מדובר על דלתות אשר החיפוי שלהן עשוי משכבות פורמייקה בעוביים שונים, כך שהתוצאה המתקבלת היא מראה אחיד בצבע עמוק, מדהים ומהפנט. מעבר לתוצאה הוויזואלית המרשימה המתקבלת, בשל הציפוי המדובר הדלת תהיה בעלת עמידות גבוהה מאוד מפני מכות, שריטות וכל פגיעה אחרת. בעוד שפגיעות קלות עלולות להשאיר חותם על דלתות שעשויות מפורמיר או מחומר פשוט יותר, על דלתות למינטו זה פשוט לא ישפיע. ואם בכל זאת הדלת נשרטה באופן כלשהו או נפגמה, כל שתדרשו לעשות זה פשוט לרכוש חומר איטום זריקות ולהשתמש בו לצורך השבת המראה הראשוני של הדלת.

יכולת הבידוד של דלתות למינטו

מעבר לעובדה שדלתות למינטו הן דלתות עמידות מאוד בפני נזקים ומרשימות ביופיין, יש להן יתרונות נוספים. כך לדוגמא: מכיוון שהחומר אשר מצפה את הדלת הוא חומר מבריק, ניתן לנקות את הדלתות באופן קל, מהיר ונוח. אך אחד מהיתרונות הבולטים של הדלתות הללו הוא ללא ספק העובדה שהחומר שמהן הן עשויות הוא עבה וצפוף ועל כן, הדלת אוטמת באופן משמעותי רעשים חיצוניים שעלולים לחדור אל החדר וכן, איננה מאפשרת יציאה של רעשים בתוך החדר לחלל הבית. דלתות למינטו מאפשרות ליצור לכל אחד מבני הבית חלל פרטי, איכותי ונעים לשהייה. דלתות למינטו מגיעות במגוון רחב של צבעים ועיצובים ועל כן, כל אדם יכול להתאים לביתו הפרטי את הדלתות המתאימות לו ביותר מבחינת ההתאמה לסגנון עיצוב הבית, לסגנון עיצוב חדרי הבית ועוד.

כיצד תבחרו דלתות למינטו בצורה הטובה ביותר?

אין ספק שדלתות למינטו מהוות כיום את הבחירה הטובה ביותר עבור כל אדם שמחפש דלתות פנים לביתו. אולם, חשוב מאוד לרכוש דלתות למינטו רק במקום אשר מספק את הדלתות המקוריות והאיכותיות ביותר. ניתן למצוא כיום גם דלתות פנים בציפוי למינציה ולא פעם אנשים טועים ונוטים לחשוב כי הדלתות הללו הן דלתות למינטו. חשוב לדעת שדלתות בציפוי למינציה אינן דומות כלל לדלתות למינטו ואין להן את היתרונות של הדלתות הללו ועל כן, חשוב לבחור במקום אשר מציע דלתות למינטו מקוריות, עמידות, איכותיות ותואמות לביתכם בצורה הטובה ביותר.

אם אתם מעוניינים לרכוש דלתות למינטו מהטובים ביותר בתחום דלתות פנים לבית, כדאי שתבחרו בדלתות בכר.

מאמר זה נכתב על ידי דלתות בכר, אנו עוסקים בדלתות פנים למעלה מ-60 שנה, אנו גאים בניסיון שלנו במכירה והרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב של דלתות שנבחרו בקפידה על ידי צוות מהימן ונכון לרצות דלתות.

אנו נמצאים בדרך שלמה 116 תל אביב, תוכלו למצוא אצלנו מגוון של דלתות פנים.

ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות בטלפון: 03-6870431 

מידע כללי