פיגוע משולב באיזור תעשייה אריאל: 2 הרוגים ועוד 3 פצועים קשה

פיגוע משולב באיזור תעשייה אריאל: 2 הרוגים ועוד 3 פצועים קשה

בעקבות הפיגוע הרצחני הבוקר באיזור התעשייה אריאל בו נרצחו שני אנשים ועוד שלושה נפצעו, הגיבו בחריפות ראשי המועצות ביו”ש בדרישה מהממשלה העומדת לקום שתטפל באופן משמעותי ותקבע מדיניות חדשה שתוריד את כמות הפיגועים ביו”ש ובכלל. 

ראש מועצת בית אל שי אלון התייחס לפיגוע הקשה שהתרחש הבוקר באזור אריאל ואמר כי “הממשלה הנכנסת צריכה להוביל לשינוי מידי במדיניות הביטחונית ביו”ש. הגיע הזמן לנסות משהו אחר. תקיף, נחוש ובלתי מתפשר. הגיע הזמן לשלטון ישראלי על מלא בלי בושה ובלי התנצלויות. הגישה שהובילה הממשלה הנוכחית הובילה רק להידרדרות ביטחונית חריפה. מי היה מאמין שפגישות עם אבו מאזן לא יועילו”.

זירת הפיגוע באריאל. צילום: תיעוד מבצעי מד”א

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון כתב בפוסט בפייסבוק הבוקר: “פיגוע דקירה רצחני התרחש היום באזור התעשיה אריאל, הטרור הפלסטיני הברברי שוב תקף אזרחים חפים מפשע באופן רצחני שבני אנוש לא יכולים להשלים עמו. הטרור הפלסטיני צומח מתוך ערוגות השנאה וההסתה אשר מאפשרים חלוקת ממתקים ברחובות בהם חוגגים על דם יהודי שנשפך. ודם יהודי אסור שיהיה הפקר. על הממשלה החדשה להחזיר את ההרתעה, לתכנן ולהוציא מבצע צבאי רחב היקף לאיסוף הנשק ועקירת תשתית הטרור של הרשות הפלסטינית אשר מממנת את הטרור הרצחני.

ביטחוני חדשות אריאל חדשות שומרון כתבה ראשית