“אקזיט” של יותר ממיליון שקל לזכאי מחיר למשתכן בפרויקט “רמת אדרת” באריאל

“אקזיט” של יותר ממיליון שקל לזכאי מחיר למשתכן בפרויקט “רמת אדרת” באריאל

קבוצת רם אדרת סיימה לשווק לזכאי מחיר למשתכן את 230 הדירות בפרויקט “רמת אדרת” שהיא מקימה בשכונה הדרומית ביישוב אריאל. במקביל, החברה מדווחת על ביקושים גבוהים בדירות שמיועדות לשוק החופשי: מוצעות למכירה 50 דירות מיוחדות – פנטהאוזים ודירות גן במחיר של החל מ-2 מיליון שקל. 

זכאי מחיר למשתכן שרכשו דירה בפרויקט זכו ל”אקזיט” נאה על הנכס שלהם. דירת 5 חדרים שנמכרה תמורת 1.2 מיליון שקל בשנת 2019, שווה כיום 2.4 מיליון שקל – “רווח” של 1.2 מיליון שקל בתוך 3 שנים, תשואה של 100% בין התקופות. הזינוק במחירים בעיר נבע מעלייה חדה בביקושים, מעלייה בריביות ומהתייקרות עלויות הביצוע. 

פרויקט “רמת אדרת” כולל שני מתחמים ובהם 292 יח”ד ב-22 מבנים בני 4/3 קומות כל אחד, עם דירות רחבות בנות 4-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מהחברה נמסר כי הבנייה בשני המתחמים כבר בעיצומה, האכלוס כולו צפוי בעוד כשנתיים. 

פרויקט רמת אדרת באריאל, הדמיה olin

טלי שרון, סמנכ”לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, “הביקוש לדירות באריאל זינק בחדות בשנים האחרונות, ובהתאם גם מחירי המכירה – דירות בפרויקט שוות היום פי 2 ממחירן בתחילת השיווק. אי לכך, אם בעבר הסבסוד במחיר למשתכן גילם הנחה של 400-300 אלף שקל, הרי שזכאי מחיר למשתכן שרכשו דירות בפרויקט, נהנים כבר מרווח של יותר ממיליון שקל על הנכס בשל עליית המחירים בשוק. הפרויקט מציע נגישות גבוהה, מיקום מעולה וחווית מגורים בצמוד לחורש טבעי אל מול נוף מרהיב. לפי מגמת הביקושים, אני מעריכה כי גם הרוכשים בשוק החופשי יזכו לעליית ערך גבוהה”. 

קבוצת רם אדרת בונה באריאל שכונה חדשה של בנייני בוטיק מעוצבים על רכס הרי שומרון. שני המתחמים ממוקמים בכניסה לעיר, ליד מתחם הקניות המרכזי. מיקום הפרויקט מבטיח נגישות נוחה לכל מקום בעיר, עם גישה קלה ומידית לצירי התנועה המרכזיים – כביש 5 המוביל לגוש דן תוך 25 דקות, כביש 60 המוביל לירושלים תוך 50 דקות, וכביש 90 המוביל לבקעת הירדן תוך 20 דקות נסיעה. בסמוך לפרויקט נמצאים שלל מוסדות חינוך, גני ילדים, שטחי מסחר אוניברסיטת אריאל והיכל התרבות של אריאל. בשכונה החדשה ייבנו בסה”כ 849 יח”ד והיא צפויה להתאכלס בעוד כשנתיים. יוקם בה גם מרכז מסחרי לרווחת התושבים.

חדשות אריאל כתבה ראשית נדל''ן