עובדי אוניברסיטת אריאל הפגינו נגד המוסד: “לא גומרים את החודש”

עובדי אוניברסיטת אריאל הפגינו נגד המוסד: “לא גומרים את החודש”

מאות מעובדי אוניברסיטת אריאל הפגינו נגד הנהלת המוסד: “לא גומרים את החודש ! אסור ששכר העובדים יהיה הפקר”. מאות מחברי הסגל המנהלי של אוניבריסטת אריאל שבשומרון, המצויים בסכסוך עבודה מול הנהלת האונברסיטה, החמירו את מאבקם נגד הנהלת המוסד וערכו הפגנה בה מאות מהם מחו נגד תנאי העסקתם.

הסגל המנהלי של אוניברסיטת אריאל, שעובדיו מאוגדים בהסתדרות הלאומית, הכריז על סכסוך עבודה לפני כ-20 ימים. הסכסוך הוכרז לנוכח יחס ההנהלה למצב השכר, שחיקה ועומס העבודה של העובדים.

שיבושי העבודה נכנסו ליום המחאה הרביעי וכאמור בו, מאות העובדים מחו נגד תנאי העסקתם והעומס הגדול בו נאלצים לעבוד מחוץ לישיבת נמ״ר (נשיא, מנכ״ל, רקטור).

קרדיט צילום: טנא תקשורת

בין שאר הקריאות והשלטים שהניפו קראו העובדים: “לא לא לא נעים לעבוד פה בלי תנאים”, “בלי עובדים אין הישגים” וכן “אנו שווים”.

לדברי גורם בכיר באונבריסטה: “הסגל המנהלי עורך עיצומים בגלל שתנאי העובדים אכן לא מספקים”.

חמדה חדי יו״ר ועד הסגל המנהל: “עובדי הסגל המנהלי של אוניברסיטת אריאל מבקשים השוואת תנאים לעובדים בשאר האוניברסיטאות. קבלת האוניברסיטה שלנו לור”ה (ועד ראשי האוניברסיטאות), רק מחזקת את עמדתנו. עובדי הסגל המנהלי, עמלו כדי להפוך את המוסד לאוניברסיטה ואנו יודעים כי ההנהלה מבינה ורואה את המציאות כמונו. על הנהלת האוניברסיטה להיכנס איתנו למשא ומתן מהיר בכדי למצוא פתרונות. אסור ששכר העובדים יהיה הפקר”.

קרדיט צילום: טנא תקשורת

אודי מנור, מנהל חטיבת יחסי עבודה בהסתדרות הלאומית: “אין ברירה אנו נאלצים להמשיך את שיבושי העבודה ובמקביל אנו קוראים להנהלת האוניברסיטה להיכנס איתנו למו״מ אינטנסיבי ואמיתי להסדרת השכר והתנאים של עובדי הסגל המנהלי אחת ולתמיד תוך דגש על השוואת שכר ותנאים כפי שקיים בשאר האוניברסיטאות.”

חדשות אריאל כתבה ראשית מידע כללי