העיר אריאל זכתה באליפות הארץ בהתעמלות אמנותית

העיר אריאל זכתה באליפות הארץ בהתעמלות אמנותית

העיר אריאל זכתה בסוף השבוע האחרון שוב בכבוד ענק, כאשר נבחרות ההתעמלות האמנותית של ‘מכבי אריאל’ בהנהלתה של המאמנת רגינה דוידוב, קטפו את המקומות הראשונים בתחרות הארצית שהתקיימה בהדר יוסף.

העיר אריאל, הידועה כמי שהוציאה מתוכה אלופים ואלופות בתחומים רבים של הספורט והתנועה, זכתה שוב, והפעם הביאו את הניצחון המכובד, נבחרת המתעמלות שיצאו לאליפות הארצית מטעם “מכבי אריאל”. הבנות התחרו והצליחו להביא את שלושת המקומות הראשונים בשלוש קטגוריות גילאיות: ילדות, נערות ובוגרות.

אל תחרות אליפות ישראל בתרגילים קבוצתיים, שהתקיימה לראשונה בהשתתפות קהל מאז הקורונה (כשנתיים), הגיעו נבחרות מאגודות שונות ומכובדות ברחבי הארץ שהתחרו בשמונה קטגוריות גילאיות: מגיל 7 ומעלה. מאריאל יצאו 7 קבוצות שהתחרו בקטגוריות השונות, 3 מהן הוכתרו כאלופות ישראל ברמה הקבוצתית וזכו במדליות זהב:
• נבחרת הילדות ( גילאי 7-8) הרכב בן 8 בנות
• נבחרת הנערות ( גילאי 14-16) הרכב בן 4 בנות : ליאל יופה, שיאה ברט, אנדריה הרשקוביץ ומריה בזייב
• נבחרת הבוגרות (גילאי 16+) הרכב בן 4 בנות: רותם כתב, שני שטיבלמן, ענבר שטיבלמן, אדל גרנט
קבוצה נוספת של בקטגוריה ילדות (גילאי 7-8) זכו במקום השלישי והמכובד והביאו הביתה מדליית ארד.

קבוצת ‘מכבי אריאל’ קיימת משנת 1993 ופועלת ברצף כ30 שנה, במהלכן הוציאה דורות של אלופות לאורך השנים. הקבוצה מנוהלת על ידי רגינה דוידוב בעצמה מתעמלת אמנותית בברית המועצות לשעבר. רגינה עלתה לארץ עם משפחתה בשנת 1991 ועברה להתגורר בעיר אריאל. שנתיים לאחר מכן פתחה את בית הספר המקצועי הראשון להתעמלות אמנותית באריאל.

קרדיט : דוברות עיריית אריאל

“המחזור הראשון של המתעמלות הצעירות כלל כ-20 בנות וכיום אנו עומדים עם מעל 150 בנות בגילאים שונים, אשר מתאמנות בקביעות וברצינות ומגיעות להישגים גבוהים ומכובדים בתחום, הבנות זוכות לקבל גם בגדים מיוחדים המותאמים לתחרויות בינלאומיות, כוריאוגרפיה מקצועית וכמובן אימונים ברמה מותאמת לנבחרות לאומיות”, מספרת רגינה, וממשיכה ומציינת כי “אני גאה מאוד בבנות המתעמלות לאורך השנים ומודעת למאמצים הגדולים שהבנות משקיעות על מנת להגיע להישגים. כך למשל, השנה זכינו במספר תחרויות בארץ ובחו”ל והבאנו למדינה ולאריאל את הכבוד של המקומות הראשונים ואת מעמד העמידה על הפודיום שברקע מתנגן ההמנון “התקוה” – מעמד מכובד שממלא אותי בהתרגשות ובגאווה לאומית בכל פעם מחדש”.

קרדיט : דוברות עיריית אריאל

רגינה מוסיפה “זה המקום להודות גם לצוות שלי המסייעות ומלוות באימון הבנות לכל אורך הדרך: נטלי גרשמן, אפרת מאיר ואיריס כתב – שהגיעה במיוחד מהצבא וליוותה את הבנות בתחרות האחרונה במשך יומיים.”

אורית מילר-כתב אם לשתי בנות המתעמלות כיום בקבוצת הבוגרות: האחת עולה ליב’ והשניה כבר בצבא אשר השתתפו בתחרות מספרת, כי שתי בנותי מתעמלות שנים בקבוצת ‘מכבי אריאל’. “מדובר באימונים קשים המתבצעים 5 פעמים בשבוע 3-4 שעות בכל פעם, בנוסף להיותן תלמידות במגמת ביוטכנולוגיה באורט ‘יובלי אריאל’, שדורשת השקעה בפני עצמה. אני מאמינה, שהאימונים במסגרת הקבוצה העניקו לבנות את היכולת להקפיד על משמעת עצמית, דבר שמסייע להן להגיע להצטיינות גם בלימודיהן בתיכון”

עם קבלת הבשורה המשמחת התקשר אלי שבירו ראש העיר אריאל לרגינה לברך אותה ואת תלמידותיה ביישר כח ענק על הישגן הגדול, ומסר כי ‘מכבי אריאל’ בהנהלתה של רגינה דוידוב, מהווה אחד ממוקדי הגאווה של העיר אריאל, הבנות שמתאמנות במסגרת זו לא מוותרות לעצמן למרות האימונים הקשים והדורשניים, ואנו רואים כי הדבר מוכיח את עצמו והן מצליחות להגיע להישגים ולהביא שוב ושוב את מדליות הזהב לעיר אריאל.

חדשות אריאל כתבה ראשית ספורט