סרטוני תדמית לכל מגזר

סרטוני תדמית לכל מגזר

בעולם הגדול והמבלבל של האינטרנט, אתם – העסק הקטן, צריכים לבלוט מעל המתחרים שלכם. לא אחת עליכם להמציא את הגלגל, להגדיל ראש ולהמציא איזה גימיק או שירות ייחודי על מנת שתוכלו להחזיק את הראש מעל למים ולצבור כמה שיותר לידים. אחת הדרכים המקוריות יותר ליצור עניין בקרב הגולשים היא באמצעות סרטוני תדמית, אשר מתאימים לכל מגזר.

כל הסיבות ליצור סרטוני תדמית לעסק שלכם

כולנו אוהבים לראות סרטונים קצרים, והם מתאימים בהחלט לכל מגזר. ניתן להתאים את הסרטון למגזר הרצוי, וכך לקבל תוצאות איכותיות. אלה כמה סיבות להזמין שירותי הפקת סרטון תדמית מחברה מקצועית:

  • הסרטון שמוכר בשבילכם – סרטון טוב אחד יכול לחסוך לכם שיחות של אנשי מכירות. אם תפיקו את הסרטון כראוי, תוכלו לענות על מרבית השאלות של הלקוחות. כך שעם סיום הסרטון, כאשר הגולשים יועברו לעמוד לביצוע התשלום, אתם תקבלו עסקאות רבות.

    צילום: pixabay
  • האפקט הוויזואלי – אם אתם מוכרים מוצרים שונים, תוכלו להציג אותם ואת ייחודיותם באמצעות סרטון מקורי.
  • הסרטון מכוון אל הרגש – ואם הגולש מצליח להתרגש מהסרטון שלכם, הוא יפנה היישר לעמוד הרכישה. ואכן, שילוב של מוסיקת רקע טובה, צילומים איכותיים וקריין מעולה יעשו את העבודה.
  • תורם לזיכרון הוויזואלי – הזיכרון הוויזואלי מפותח מאוד אצל האדם. כך שגם אם ברגע נתון הגולש אינו מעוניין במוצר שלכם גם לאחר שצפה בסרטון, במוקדם או במאוחר הוא ייזכר בו ויתעניין בו שוב.
  • מקפיצים את תוצאות החיפוש – גוגל אוהבת סרטונים. אם תבחנו את תוצאות החיפוש שלה, תוכלו להבחין בכך שהסרטונים מופיעים בתוצאות הראשונות. אם יש לכם סרטון תדמיתי באתר, הסיכוי שלו להגיע למקומות הראשונים גבוה יותר. ודרך אגב, גם מנועי חיפוש כמו בינג או יאהו אוהבים סרטונים.
  • הסרטון מדבר יותר אל הגולש – הגולש הממוצע יעדיף לצפות בסרטון קצר וקולע מאשר לקרוא טקסטים ארוכים ומסורבלים.
  • סרטון אחד מחליף אלפי מילים של חוברות הדרכה – כך שאם אתם רוצים להסביר לגולשים איך להשתמש במוצר מסוים, אתם יכולים פשוט להראות להם כיצד עושים זאת בעזרת סרטון של כמה דקות.
  • משפר את חווית המשתמש – הסרטון, קצר ככל שיהיה, משאיר את הגולש זמן רב יותר בעמוד האתר, וכך משפר את חווית המשתמש.

נפגשים עם המפיקים

לאחר שהחלטתם להפיק סרטון תדמית, מגיע הרגע להיפגש עם צוות ההפקה. אנשי מקצוע אלה ייפגשו אתכם על כוס קפה ויבחנו את העסק שלכם ואת המגזר שאליו אתם שייכים. שכן, אחת השאלות העיקריות שעליה אתם צריכים לענות היא איזו מטרה אתם מעוניינים להשיג באמצעות הסרטון: הפצה, הגדלת המכירות, פרסום בדיגיטל וכדומה. לאחר מכן יעברו המפיקים לשלב כתיבת התסריט, כך שהוא יאושר על ידכם. לאחר מכן עוברים לצילום בבית העסק עצמו (כולל צילומי שטח). בשלב הבא עורכים את הווידאו ואת הסאונד, עורכים אותו מבחינה גרפית ומעלים אותו להפצה.

צרכנות