הסוף לתקלות החשמל בבקעת הירדן?

הסוף לתקלות החשמל בבקעת הירדן?

בימים אלו חברת החשמל משפרת את אמינות אספקת החשמל עבור יישובי בקעת הירדן ומבצעת עבודות לשיפור תשתיות רשת החשמל. שדרוג הרשת יתבצע בין החודשים מרץ-יוני, תוך ביצוע הפסקות חשמל יזומות, בתיאום מלא מול המועצה האזורית בקעת הירדן ונציגי הישובים ובהודעה מראשחברת החשמל משפרת את אמינות אספקת החשמל עבור יישובי בקעת הירדן ומשדרגת את תשתיות חברת החשמל באזור. מכיוון שמדובר בהחלפת רכיבי רשת, משיקולי בטיחות, לא ניתן לבצע את העבודות ללא הפסקות. על כן, יתקיימו הפסקות חשמל יזומות, בתיאום מלא מול המועצה האזורית בקעת הירדן ונציגי הישובים ובהודעה מראש.

משדרגים תשתיות. צילום: חברת החשמל

העבודות יימשכו כשלושה חודשים, בין החודשים מרץ ליוני, ויכללו החלפת תילים ורכיבי רשת. העבודות ישפרו את אספקת החשמל בכל ימות השנה, ובמיוחד לקראת הקיץ הקרוב.

משה כהן, מנהל מחוז ירושלים של חברת החשמל: “אנו פועלים על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר, תוך אספקת חשמל זמינה ואמינה בכל ימות השנה. על מנת לבצע את העבודה ביעילות, במהירות האפשרית ובחודשים (יחסית) נוחים מבחינת מזג אוויר, אנו חייבים לבצע מעת לעת עבודות יזומות שמטרתן לשדרג ולשפר את תשתיות החשמל. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומבטיחים לעשות ככל שניתן על מנת לצמצם את משך ההפסקות ולסיים את העבודה במועד שנקבע”.

ראש מועצת בקעת הירדן, דוד אלחייני: “אני מודה לחברת החשמל, מנהל המחוז וצוות העובדים המסורים. העבודות לשיפור תשתיות החשמל ואיכות אספקת החשמל הן צורך חיוני לאיכות החיים ביישובי הבקעה ועל כן מלוא הערכתי”.

חדשות שומרון כתבה ראשית