אורן חזן בכנס באריאל: “לחזק את ההתקוממות האזרחית בעזה מול החמאס”

אורן חזן בכנס באריאל: “לחזק את ההתקוממות האזרחית בעזה מול החמאס”

חה”כ אורן חזן יו”ר צומת קרא בכנס “מעזה תחילה לאריאל תחילה” לשנות את המשוואה בעזה. “כל חברי הקבינט לא רצו להכריע. יש לחזק את ההתקוממות של ערביי עזה שמאסו בשלטון חמאס”

במהלך פאנל הבחירות שהפיקו אגודת הסטודנטים באוניברסיטת אריאל ותנועת רגבים תחת הכותרת – “מעזה תחילה לאריאל תחילה”, תקף חבר הכנסת אורן חזן את נתניהו. “ביקרתי את הממשלה גם כשהייתי חלק מהקואליציה. ישבתי ארבע שנים בוועדת חוץ וביטחון, שאף אחד לא יעבוד עליכם: מפציצים רק דיונות ריקות ומחסנים ריקים. אם יורים מבית, צריך להפגיז אותו ישירות. כשיורים מבית חולים צריך להוריד אותו”.

יו”ר צומת, חה”כ אורן חזן. צילום: רגבים/יחצ

“נכון שאם נעשה צעדים קיצוניים מול עזה, העולם יבקר אותנו, אבל זה קורה גם ככה”, אמר חזן. “כשבגין לא התבייש ועמד על מטרות הביטחון של מדינת ישראל, אז ארה”ב עצרה משלוחי נשק”.

הכנס התקיים על רקע סוגיית החלת הריבונות ביהודה ושומרון לצד ההתחממות ברצועת עזה, הנמצאים בלב מערכת הבחירות.

“הערבים בעזה מתקוממים מול החמאס, שדואג לא רק לנשק ולמנהרות, אלא גם נגוע בשחיתות רבה”, אמר חזן. “האזרח הקטן בעזה פותח אינטרנט ויודע מה קורה מסביבו. צריך לחזק את החברה האזרחית ולשנות את המשוואה מול חמאס. כרגע חמאס מרקיד את נתניהו. אין אף אחד בקבינט שהיה מספיק אמיץ כדי לדרוש תגובה חזקה. הגיע הזמן לשנות את המשוואה בעזה”.

חדשות אריאל כתבה ראשית