סנטר חדש הוחתם לקבוצת הכדורסל אליצור שומרון

סנטר חדש הוחתם לקבוצת הכדורסל אליצור שומרון

שחקן הכדורסל עידו פליישר ששיחק בעבר בליגת העל ובמכללות בארה”ב מצטרף לקבוצת אליצור שומרון, ראש המועצה יוסי דגן פגש את השחקן וברך אותו על הצטרפותו לקבוצת, יוסי דגן: “יחד נביא את קבוצת השומרון לליגת העל”

קבוצת הכדורסל אליצור שומרון ממשיכה לגייס שחקנים חדשים לקראת העונה הקרבה. בימים האחרונים החתימה הקבוצה את השחקן עידו פליישר ששיחק בעבר בליגת העל, ובמכללות בארה”ב. בעונה האחרונה שיחק פליישר במכבי ראשון לציון. מדובר בהחתמה חמישית שעושה הקבוצה בתקופה האחרונה לקראת העונה החדשה בה היא תשחק לראשונה בליגה הלאומית.

עידו, בעל עבר בליגת העל ובכל נבחרות ישראל הצעירות, ואף היה חלק מנבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה. בעונה החולפת שיחק באליצור נתניה ושם קלע 8.5 נקודות למשחק וקטף 6.8 ריבאונדים. כמו כן, בעברו זכה פליישר במדליית זהב באלפיות אירופה בכדורסל עד גיל 20 תחת נבחת העתודה של ישראל בכדורסל.

הצטרפותו של פליישר מצטרפת לרשימה של שחקנים שאיתם נחתמו חוזים בשבועות האחרונים ובהם יובל לוי אייל שולמן, גל שטרנברג, עמית אלון וחן אחרק. כמו כן כי לפני כחודש החתימה הקבוצה גם מאמן חדש לקראת העונה החדשה, דרור כהן. כהן הוא עוזר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ובעונה הקודמת היה המאמן של מכבי ראשון לציון.

בניית הקבוצה מח

הסנטר החדש במעמד החתימה. עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן. קרדיט: מועצה אזורית שומרון

דש והחתמות על חוזים לשחקנים חדשים וותיקים, מגיעים בעקבות ההצלחה הגדולה של הקבוצה שעלתה בסוף העונה האחרונה לליגה הלאומית. מדובר בהישג מרשים של קבוצה שתוך חמש שנים מאז היא הוקמה, כבר הגיעה מתחתית ליגה ב’ אל הליגה השניה בחשיבותה בענף. הקבוצה מייצגת את תושבי מועצה אזורית שומרון ומטרתה לשים את איזור זה על המפה גם בספורט ובכדורסל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פגש את פליישר ובירך אותו על הצטרפותו לקבוצת אליצור שומרון “הצטרפותו של עידו לקבוצה היא צעד נוסף בחיזוקה של קבוצת הכדורסל של השומרון, אליצור שומרון. החיזוק הזה יאפשר לנו להגשים את החזון שלנו לעלות לליגת העל ולהוכיח גם שם את היכולות המעולות של הקבוצה. עידו מצטרף להרכב קבוצה מצוין שנבנה יחד עם המאמן דרור כהן ויחד נביא את הקבוצה הכי רחוק שאפשר”.

חדשות שומרון כתבה ראשית ספורט