באילו דרכים ניתן להשתמש בפוסט קרוסלה בפייסבוק?

באילו דרכים ניתן להשתמש בפוסט קרוסלה בפייסבוק?

בפלטפורמה של פייסבוק, פוסטים של קרוסלה כוללים עד 10 תמונות או מוצרים שמשתמשים יכולים להחליק ולגלול. מכיוון שהם מופיעים בפוסט בודד, כל התמונות או המוצרים חולקים את אותו הכיתוב הכללי. עם זאת, כל כרטיס יכול להכיל תמונה, כותרת וקישור שונים. כתוצאה מכך, פוסט מסוג זה נותן למשתמשים בפייסבוק המון הזדמנויות לסגור לקוחות בעזרת קרוסה ולשפר משמעותית את ניהול הקמפיינים שלהם.

באילו דרכים ניתן להשתמש בפוסט קרוסלה

ניתן ליצור פוסט קרוסלה אורגני וגם פוסטים בתשלום דרך הביזנס מנג’ר. לפני שאתם רצים ליצור קרוסלה של תמונות או מוצרים של העסק שלכם – הנה כמה דרכים שבהם מומלץ לעשות שימוש בפוסט קרוסלה:

1. ספרו סיפור

תמונה אחת יכולה להעביר מסר ברור לקהל שלכם, אבל סדרה של תמונות יכולות להעביר להם סיפור שלם. אתם יכולים להעלות מספר תמונות בפוסט אחד. אבל אם אתם מגלים שפוסטים סטנדרטיים של תמונה לא עושים את העבודה ולא מביאים אתכם לתוצאות הרצויות, עשו שימוש בפוסט מסוג קרוסלה.

2. תנו לקהל שלכם סיבה לסמוך עליכם

פוסט מסוג קרוסלה מאפשר לכם להעלות מספר סוגים שונים של תוכן. אתם יכולים להציג קייס סטאדי עם לקוחות או להעלות תמונות של לקוחות שממליצים עליכם לאנשים אחרים ועוד המון אפשרויות. פוסטים מהסוג הזה עוזרים לבסס את האמינות של הגולשים ולגרום ללקוחות פוטנציאליים לשקול אתכם ברצינות.

3. הציגו לגולשים את המוצרים שלכם

בין אם אתם משיקים סדרה מוצרים חדשים או שאתם רוצים להגביר את המודעות למוצרים שכבר אצלכם בחנות, פוסט קרוסלה של פייסבוק הוא הפורמט האידיאלי עבורכם. מכיוון שפוסט מסוג קרוסלה נועדו לעודד מעורבות, הן עוזרות לעודד לקוחות לגלוש באתר ולקנות, במיוחד כאשר ניתן לקשר כל אחד מהכרטיסים בקרוסלה לעמוד מוצר באתר שבו ניתן לסלוק את הלקוחות.

4. דברו על היתרונות של המוצרים שלכם

במידה ואתם מוכרים מוצרים שקצת יותר מורכבים ממוצרים רגילים ולכל מוצר יש רשימת ארוכה של יתרונות אתם יכולים להפריד ולהדגיש את היתרונות הללו בפוסטים מסוג קרוסלה. ככה תוכלו לוודא שכל אחד מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם נחשף לכל הדברים הרלוונטיים במוצר.

5. להראות לגולשים איך לעשות משהו

מכיוון שקרוסלות בפייסבוק מפרידות את התוכן ומחלקות אותו לכרטיסים מסודרים, הן אידיאליות להעברת אנשים תהליך מסוים או הדרכה. בעזרת הכרטיסיות תוכלו להראות ללקוחות שלכם איך לבצע פעולות מסוימות בצורת הדרכה של שלב אחרי שלב. כך תוכלו למקסם את הערך מהמוצרים או מהשירותים שלכם.

לסיכום

המאמר הוגש מטעם חברת EasyCloud – אחסון אתרים בענן , כדי להכיר למשווקים ובעלי עסקים את האפשרות המצוינת הזאת בפייסבוק. שימוש בקרוסלה אורגנית או בתשלום תעזור לכם להציג מוצרים, הדרכות וקייס סטאדיז בצורה יותר מסודרת, נעימה לעין וגם ממירה.

כתבה ראשית מידע כללי עסקים