ניתוח מתיחת פנים- אל תהיו במתח

ניתוח מתיחת פנים- אל תהיו במתח

מתח נחשב לאחד מגורמי הסיכון הגבוהים ביותר למחלות. מתח, או סטרס, יושב בבסיס הבעיה הנפוצה בעולם – לחץ דם גבוה, תופעה שהופכת רבים מאיתנו לחולים בפוטנציאל. אחת הסיבות הנפוצות למתח מתמשך היא לחץ נפשי, מתחים פנימיים ורגשיים, שמתיישבים על חוסר ביטחון עצמי, שיפוט עצמי, ביטול עצמי וכיו”ב. ובכל זאת, למרות שהשורש הוא פסיכולוגי, נפשי ומנטלי, הרי שלעיתים קרובות שינוי משמעותי במראה החיצוני ישפיע על החוויה הפנימית שלנו בצורה כה דרמטית, עד כי זה יפתור אותנו מהרבה מאוד סטרס מיותר. ניתוח מתיחת פנים הוא אחד מאותם הליכים.

הצד הזה של הליכים רפואיים וכירורגיה אסתטית לא תמיד נלקח בחשבון, אך אצל אלו שעבור חס וחלילה תאונות, סבלו מכוויות או עברו כל תהליך שעלול ליצור דפורמציה בפנים, העובדה הזו חד משמעית – שינוי משמעותי במראה החיצוני יוצר השפעה חדה מאוד על איכות החיים, שמחת החיים, והסטרס הנלווה לכך. במילים אחרות – איך שאנחנו נראים בהחלט משפיע על התחושה שלנו, ועל חווית החיים שלנו.

ניתוח מתיחת פנים, והליכים אחרים

ישנה רשימה מרשימה למדי של טיפולים בכירורגיה האסתטית מלבד ניתוח מתיחת פנים, תהליכים מורכבים יותר ופחות, אשר נועדו לשפר את המראה החיצוני שלנו, ולהשפיע בכך על שמחת החיים שלנו:

  • ניתוח שחזור שד, הגדלת חזה, הקטנת חזה, ועיצוב החזה
  • ניתוחי גוף – מתיחת בטן והסרת עודפי עור, שאיבת שומן, מתיחת זרועות, מתיחת ירכיים
  • טיפולי פנים שונים – עיבוי שפתיים, הזרקת שומן, טיפול בצלקות, ניתוחי אף, הצמדת אוזניים בולטות, ועוד.

רשימה חלקית זו נועדה לא רק לתת לכם השראה, אלא לאפשר לכם להבין עד כמה הרפואה האסתטית המודרנית התקדמה, ועד כמה תוכלו גם אתם לבחור את המראה החיצוני שלכם, מה שישפיע על החיים שלכם בכל כך הרבה רמות. נכון, לא כל הניתוחים וההליכים הללו זמינים לכל אדם, וחלקם דורשים התאוששות ארוכה יותר מאחרים, אך בכל זאת, עצם הידיעה שאפשר, ניתן, ואף לא מורכב במיוחד לשפר את המראה שלנו, מעודדת רבים, ובצדק.

מתי לעשות מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים מתאים לכל מי שמראה הפנים המתוח והצעיר שלו או שלה אבד, והסיבות לאובדן זה לא בהכרח משנות. ישנם הרבה מאוד גורמים המשפיעים על אלסטיות עור הפנים שלנו, ומכאן על מראה הפנים שלנו. השמש הטובה והיפה שלנו נותנת את חומה ואורה לכדור הארץ, ומאפשרת חיים. בו זמנית, היא מאיצה את הזדקנות העור, ומעוררת קמטים ותגובות שונות, אפילו כתמי שמש.

מה שנקרא משום מה “החיים הטובים” – יין וסיגריות, בילויים, חיי לילה, כל אלו מעייפים את העור ובכלל את הגוף, ויוצרים נזק מתמשך ישיר ועקיף גם על העור בכלל, ועל עור הפנים בפרט. כח המשיכה גם הוא משפיע, לידות, נטיות גנטיות, ועוד גורמים שונים, וכדי לדעת האם מתאים לכם לבצע את ההליך, מוטב להתייעץ עם ד”ר עומר וולף, מומחה בתחום האסתטי.

צרכנות