כנס “חדשנות בונה תעשייה” יצא לדרך באריאל

כנס “חדשנות בונה תעשייה” יצא לדרך באריאל

מעל 60 תעשיינים המעוניינים להשקיע ולהעביר את מפעליהם לעיר אריאל הגיעו היום לכנס במרכז הצעירים “הספינה” ע”ש אוריה שבירו ז”ל לקבלת מידע על כלים למימון ופיתוח חדשנות בתעשייה.

מארגני הכנס: החברה הכלכלית אריאל, בית ההשקעות “Target-Venture”, בנק אוצר החייל מקבוצת הבנק הבינלאומי ומרכז פילד ליזמות, העניקו לתעשיינים ידע ומידע באמצעות ארגז כלים המאפשר להם להטמיע חדשנות במפעליהם, למצוא מקורות מימון, ליצר שת”פ עם אנשי מחקר מתוך אוניברסיטת אריאל ועוד.

את הכנס פתח ראש העיר אריאל אליהו שבירו שברך את הנוכחים, נתן להם סקירה קצרה על העיר ועל חזון ההתפתחות שלה והיתרונות הייחודיים שהיא מציבה עבור התעשיינים שבוחרים להקים בה את מפעליהם מבחינה גיאוגרפית, תשתיתית, כח אדם ועוד.

לאחר מכן נשאו דברים, תומר פיין מנהל מרכז היזמות ע”ש פילד שהעביר לבאי הכנס אפשרויות לקבלת אקסלטורים לפיתוח. שלמה אריאל אלבז מנהל סניף מעו”ף האזורי ערך סקירה על הקורסים שניתן לקבל במסגרת הסניף, אריאל טיימנס מנהל בנק אוצר החייל סניף אריאל גרם לעניין רב בקרב באי הכנס כאשר שטח לפניהם על אפשרויות מימון מיוחדות לצורך הטמעת חדשנות.

בהמשך, פרס מנהל רשות המחקר באוניברסיטת אריאל, דני חרדון, את האופציות המרובות בהם ניתן לייצר שיתופי פעולה עם הרשות למחקר ופיתוח של אוניברסיטת אריאל ולסיום משה אהרון מנכ”ל בית ההשקעות “Target-Venture”, האיר את נושא הדרך לקבלת מענקי מו”פ למפעלי תעשיה מהמדינה. בין באי הכנס נרשמה שביעות רצון גדולה, מהמידע שקיבלו.

צילום: דוברות עיריית אריאל

ראש עיריית אריאל אלי שבירו ברך את המשתתפים ואמר: “העיר אריאל התברכה בשני עוגנים חשובים הראשון הוא האוניברסיטה והשני הוא אזור התעשייה אריאל מערב. אנו פועלים בהצלחה רבה על מנת לחזק את שיתוף הפעולה בין שני עוגנים אלה אשר יוצר מינוף משמעותי הן לתעשיינים והן לאוניברסיטה שיחד זוכים לעמוד בחזית הטכנולוגיה. ועושר העשיה והצמיחה מקרין בסופו של דבר על העיר כולה ותושביה, המקבלת צביון חדשני המהדהד בכל התחומים: חינוך, שירותים חברתיים והתפתחות הכלכלית והסוציואקונומית שלה.”

משה אהרון מנכ”ל בית ההשקעות “Target-Venture” וממארגני הכנס, הוסיף: “מדינת ישראל עושה מאמץ כדי להטמיע חדשנות בתעשייה ולהעלות את הפריון. כל שנותר לתעשיינים זה פשוט ‘להרים את הכסף מהשולחן’ ואת מקורות המימון ולפתח מוצרים להטמיע קווי ייצור מתקדמים.”

חדשות אריאל עסקים