מטבחים בעיצוב כהה ויוקרתי

מטבחים בעיצוב כהה ויוקרתי

בעבר מטבחים אשר עלו לכותרות היו כאלו שאופיינו בצבע אבוקדו או צבעים מאוד מוחצנים. גם הוורוד זכה לפופולאריות. בשנים שלאחר מכן הדבר התחלף במטבחים לבנים וחלקים. לבן הוא צבע כזה שמאוד קל להסתדר איתו, והוא מתאים לשילובים רבים. בשנים האחרונות חל שינוי כאשר דווקא מבטחים כהים – כאלו שהצבע השולט בהם הוא שחור, הם המבוקשים. צבע שחור נוח במובן מסוים כמו הצבע הלבן. מדובר בצבע אחיד, שסוגר הרבה פינות ולא משאיר התלבטויות.

עיצוב כהה

עבור דלתות פנים ומטבח שהצבע השולט בו הוא הצבע השחור, ניתן להבחין שבחלק גדול מהפעמים הוא ההיפך הגמור לסלון למשל שכולו לבן או שמנת. בחירות עיצוביו מסוג זה של ניגודיות וצבעים בודדים ששולטים מאפשרות לנו לבצע החלטות קלות ופשוטות לגבי בחירת הרהיטים, הריצוף והקו העיצובי. זה חוסך זמן, התלבטויות ופותר הרבה דברים. יש גם מי שמעדיפים מטבחים כהים ושחורים משום שהדבר משדר עוצמה, קידמה ואווירה של הייטק.

הסרת כתמים

אחד היתרונות הבולטים עבור מטבחים כהים הוא שכתמים וטביעות ידיים לא בולטים בנוף. כמובן שזהו יתרון כאשר יש ילדים בבית או עבור מי שמארחים בביתם לעתים קרובות. העיקרון הזה תקף כמובן גם לגבי חללי עבודה וסביבה משרדית.

עיצוב כהה מסביב

טרנד העיצוב הכהה לא מסתיים רק בגבולות המטבח, אלא בבתים רבים ניתן לראות אותו גם בחללים אחרים בבית – למשל בסלון, בחדר העבודה או בדלתות הפנים. הבחירה בדלתות פנים כהות מאפשרת לצקת לחלל הבית רובד נוסף של אלגנטיות ונוכחות באפס מאמץ. כמו במטבח דלתות פנים כהות מאפשרות להסתיר סימנים, ולשדר יוקרה ועוצמה בצורה מהירה.

נכון שלעתים בעיצוב אנו נוטים לכיוון השמרני, אבל גם בחירה במטבח כהה או בחירה של דלתות פנים כהות לבית מאפשרת לכם בלי מאמץ לשדרג את כל המראה של הבית. מטבחים לבנים חלקים או כהים לגמרי מאפשרים לנו במובן מסוים ראש שקט ופחות ניקיונות.

 

צרכנות