להתגרד מעקיצות ייתוש

להתגרד מעקיצות ייתוש

אתם לא מפסיקים להתגרד מעקיצות ייתוש? לנו יש את הפתרון המושלם לעקיצות ייתוש וגירודים.

קיץ, שמש, ים, פריחה ואתם לא מפסיקים להתגרד? זה לא סוד שעם בוא האביב, אנו מתחילים להבחים בחרקים מעופפים ובעיקר ייתושים.

הדברה – אנחנו בוודאי נפתיע אתכם שנגלה לכם שבכלל י שעוקץ אותנו זו הייתושה ( נקבה) ולא הייתוש (זכר). הייתוש הוא חרק מעופף שניזון בכלל מצוף של צמחים והדם שלנו כלל אינו נחוץ לו. מאידך, הייתושה היא זו שעוקצת אותנו וגורמת לנו לאדמומיות, גירודים ,נפיחות ולעיתים גם לאלרגיות. הייתושה היא זו שעוקצת אותנו מאחר והיא זקוקה לחלבונים הנמצאים בדם שלנו. החלבונים הנמצאים בדם שלנו, חיוניים ליתושה לצורך הפקת הביצים שלה.  היתושה יכולה לשאוב עד שישה מ”ג דם שזוהי כמות גדולה מאוד ביחס למשקל גופה הקטן, שכן  משקל גופה שווה לכך ואפילו את קטן יותר.

לאחר שהייתושה עוקצת אותנו ושואבת את הדם שלנו, היא צריכה לנוח יומיים שלושה כדי לעקל את הדם ששאבה ומייצרת את הביצים. לאחר ייצור הביצים, מאתרת הייתושה מאגר מים עומדים (לא זורמים) בכדי להטיל את הביצים שלה.

במקומות שבהם ישנם מאגרי מים, כמות הייתושים או ליתר דיוק כמות הייתושות גבוהה יותר. לכן,  מומלץ להימנע כמה שיותר מלהשאיר מאגרי מים עומדים וגם הקטנים היותר בסביבת מגוריכם וזאת כדי למנוע את ההתרבות בסביבת מגוריכם.

לאחר שהייתושה מטילה את ביציה במאגר מים, ממשיכה לחפש את “הקורבן” הבא. חייה הקצרים  של הייתושה נמשכים כחודש, בהם ממשכיה לעקוץ, לייצר ביצים , להטיל אותן וכך חוזר חלילה מחזור חייה של היתושה, אלא אם תשתמשו בקוטל יתושים חזק, קוטל יתושים מוסקיטו שיימנע מהייתושה לעקוץ אתכם.

הפתרון למניעת עקיצת ייתוש:

כפי שאתם יודעים, קיימים לא מעט פתרונות למניעת עקיצות ייתוש המשווקים בשוק הישראלי כגון: התקנת רשתות, משחות, צמידים, נרות, קוטל יתושים ועוד.

הפתרון הטוב והמומלץ ביותר למניעת עקיצות ייתוש הוא קוטל יתושים חשמלי או בשמו הנוסף קטלן יתושים ומטרתו לקטול את הייתוש או החרק המעופף.

בשונה מפתרונות אחרים, קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי , קוטל את הייתוש באופן מיידי ולא מאפשר לאף חרק מעופף ייתוש לברוח .

בתוך כל קוטל יתושים חזק ישנה מנורה אולטרא סגולה מושכת אליה את החרק המעופף או הייתוש אל תוך הרשת החשמלית וברגע שהייתוש מתקרב, אז השנאי החזק קוטל אותו.

קוטל יתושים מוסקיטו הינו קטלן יתושים בטיחותי לשימוש, אינו מפיץ חומרים רעילים, חסכוני בחשמל, קל לניקוי, קל להפעלה, קל לתחזוקה ועוד.

קטלן יתושים מוסקיטו מכיל שנאי איטלקי חזק ולכן קטלן יתושים מוסקיטו מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים כגון: זבובים, פרפרים, חומייני, ברחשים, ואפילו דבורים.

קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי, קוטל יתושים מספר אחד בעולם.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN

 

 

צרכנות