מתנות לאורחים באירוע משפחתי

מתנות לאורחים באירוע משפחתי

במאמר זה תוכלו לקבל מידע על חשיבות הענקת המתנות לאורחי האירוע ועל המשמעות של גודל האירוע בעת בחירת המתנות. כמו כן, המידע במאמר יסייע לכם לספק מתנות לאורחים במחירים סבירים שמתאימים לכל כיס.

מדוע חושב להעניק מתנות לאורחי האירוע?

כאשר אנו חוגגים אירוע משפחתי, אחד הדברים שחשובים לאנשים רבים הוא להצליח להנכיח את האירוע באופן כלשהו ולנצור את החוויה שלו גם לאחר סיומו. לצורך כך, ישנם מספר פתרונות המאפשרים להשאיר את חווית האירוע בתודעת האורחים והחוגגים, כאשר הבולטים שבהם הינם מתנו לאורחים, צילומים מקצועיים המניבים אלבום מושקע, סרטונים ייעודיים ועוד.
הענקת מתנות לאורחים נחשבת לאופציה הטובה ביותר מבחינת יצירת זיכרון אצל האורחים, מכיוון שהמתנות הינן שימושיות, וכאשר ייעשה בהן שימוש האורחים ייזכרו בשמחה המשפחתית שלכם.
בדומה לכך, גם בתוך משפחת החוגגים יתקיים אפקט דומה, כאשר ייעשה שימוש ממשי באותה המזכרת.
את המתנות לאורחים ניתן להכין בעצמכם, ובכך להעניק נופך אישי במתנה עצמה, אשר תיוצר מכישרונותיכם, או לרכוש וכך לחסוך שעות רבות של עבודה, אך לא לוותר על מתנה מושקעת.

גודל האירוע

במהלך בחירת המתנה שתינתן לאורחים, מומלץ להתחשב במספר האורחים הצפויים להגיע.
זאת מכיוון שגם אם בוחרים לרכוש מתנות וגם אם בוחרים להכין אותן בעצמכן, ישנם הבדלים קריטיים בכמות האורחים, אשר יכולים להשפיע על המתנה. כלומר, במידה ואתם מכינים את המתנות שלכם, אירוע רב משתתפים עלול להפוך את התוכנית הזו ללא ריאלית, שכן הכנה בעבודת יד לכמות גדולה של אנשים אשר מגיעה לאירועי חתונה למשל, עשויה להיות מאתגרת מדי.
וגם במקרה של רכישה בלבד, העלויות של מתנות עם מיתוג אישי הינן גבוהות יחסית, וייתכן כי התקציב שתיאלצו להקדיש לכך יהיה גבוה משתכננתם.
לכן, יש להתאים את המתנה, גודלה ואיכותה, לאירוע. במידה ואתם חוגגים אירוע של 100-150 איש כמו בר/בת מצווה, סביר יותר שיהיה ניתן להשקיע במתנות ולהגשים בהם את כל מה שרציתם, החל ממתנה אישית על פי שם האורח ועד לעבודת יד. אך אם מדובר בחתונה בה מוזמנים מאות רבות של אנשים, מומלץ להסתפק במתנה צנועה יותר, שתמלא גם היא את האפקט הרצוי של זכירת האירוע בקרב משתתפיו, אך תהיה פחות אישית.

מחירים

כאמור, מחירם של מתנות מסוג זה עלול להיות יקר, מכיוון שהן דורשות, בנוסף לחפץ עצמו, מיתוג אישי, עיצובו והדפסתו. אחת הדרכים לוודא כי אתם מקבלים את ההצעה הזולה ביותר הינה הזמנה מחברה העסקת בתחום של ייבוא מוצרי פרסום.
אנשים רבים חושבים כי הזמנה עצמאית של המוצרים באינטרנט תהיה זולה יותר, ולכן הם מעדיפים את הדרך הזו.
אך דרך זו אינה מומלצת, בשל הוצאות נוספות הכרוכות בתהליך, אשר רוב אנשים לא מודעים אליהן או לא חושבים עליהן מראש מכיוון שאינם רגילים להזמין מוצרים בכמויות גדולות שכאלו.
חברה ייעודית לנושא זה, העוסקת בייבוא של מוצרים מהסוג הזה, מציעה מחירים זולים בהרבה ביחס למחיר הסופי שאנשים מגיעים אליו בהזמנה עצמאית, שכן היא פוטרת את העיסוק המסובך והיקר עם המכס והמיסים השונים.
בנוסף, החברה רוכשת את המתנות במחירים סיטונאיים המאפשרים לה מחיר התחלתי זול יותר מזה שיוצע לקונה הפרטי.

צרכנות