משטרה: מפקד חדש למרחב שומרון במחוז ש”י – נצ”מ חיים סרגרוף

משטרה: מפקד חדש למרחב שומרון במחוז ש”י – נצ”מ חיים סרגרוף

נצ”מ חיים סרגרוף נכנס לתפקידו כמפקד מרחב שומרון של מחוז ש”י, הוא החליף את תנ”צ יאיר חצרוני שכיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים וחצי האחרונות ובחודש שעבר מונה למפקד מרחב נגב במחוז הדרומי.

טקס החלפת הפיקוד התקיים במעמד מפקד מחוז ש”י ניצב משה ברקת, סגן מפקד המחוז תנ”צ נתן בוזנה בני משפחותיהם הנרגשים של המפקדים, סגלי הפיקוד של מחוז ש”י ומרחב שומרון, ראשי רשויות, קצינים, שוטרים, לוחמי מג”ב, נציגי צה”ל, מתנדבים ושותפים לדרך ולעשיה.

תת ניצב יאיר חצרוני אשר סיים את תפקידו כמפקד מרחב שומרון ציין בדבריו: “לפני כשנתיים וחצי קיבלתי את הפיקוד על מרחב שומרון, מרחב עם אתגרים רבים, התמלאתי תחושה של שליחות, אחריות וגאווה. זכיתי לקבל את טובי המפקדים, קצינים, שוטרים ומתנדבים אשר ניסיונם המקצועי היווה מצע בטוח להצלחה ולצמיחה לצד שותפים נאמנים ברשויות ובגופי הביטחון השונים. מיקדנו עשייתנו ביצירת הרתעה אפקטיבית ירדנו בפשיעה לצד עלייה משמעותית בכתבי אישום ומעצרי תום הליכים. בימים אלו זכה מרחב שומרון בפרס המפכ”ל למצוינות 2018. לחברי חיים סרגרוף מהיכרותי את יכולתך, אין לי ספק כי המרחב בהובלתך ימשיך לצעוד בגאון קדימה, ימשיך לעמוד בכל משימותיו, ישיג את ייעודו ויהיה ראוי לאמון הציבור.”

צילום: דוברות המשטרה

נצ”מ חיים סרגרוף אשר החל היום את תפקידו כמפקד מרחב שומרון ציין בדבריו: “אני מקבל על עצמי את הזכות והחובה לפקד על מרחב שומרון, אני מודע לגודל האחריות ונכון לממשה. שוטרי וקציני המרחב הם מקור עוצמתו, נתחקר באומץ, נלמד ונשתפר, נהיה בכול יום טובים יותר. יחד נחתור להשגת יעדים ותוצאות. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הרשויות וגורמי הביטחון, נשאף להמשיך לחזק ולזכות באמון הציבור הרחב.”

צילום: דוברות המשטרה

מפקד המחוז, ניצב משה ברקת ציין בדבריו: “מרחב שומרון הינו מרחב ייחודי, המשרת אוכלוסייה מגוונת ורב-תרבותית והוא בעל השטח הטריטוריאלי הגדול ביותר במחוז ש”י והגדולים במשטרת ישראל כולה. מחובתנו להמשיך ולפעול בהתמדה ובנחישות – באלימות, בתאונות הדרכים ובפשיעה ובמקביל לפעול במישורים של הסברה, מניעה ומודלים שתכליתם סיוע לקהילה והגברת תחושת הביטחון האישי. תפקידנו לשרת את האזרח ללא הבדל דת, מין וגזע ולאפשר לו ביטחון אישי מיטבי וזאת לצד התמודדות נחושה, עיקשת ובלתי מתפשרת במי שבוחר להפר את החוק.”

למפקד המרחב היוצא תנ”צ יאיר חצרוני אמר: “ביחד עם פקודיך גיבשת מרחב מוביל, משפיע ומוערך והובלת אותו להישגים והצלחות, כל זאת תוך שימוש מושכל ביכולות והכישורים אותם רכשת במגוון תפקידים ואשר יובילו אותך הלאה בתפקידים הבאים”.

למפקד המרחב הנכנס נצ”מ חיים סרגרוף אמר: “אין לי ספק כי עם ניסיונך וביחד עם המפקדים, השוטרים והמתנדבים – הון אנושי, מקצועי, מיומן ואיכותי שנמצא לציידך תמשיך להוביל את המרחב להצלחות גדולות בתבונה, בנחישות וברגישות.”

בסיום דבריו הודה לממ”ר היוצא תנ”צ יאיר חצרוני על עשייתו ותרומתו הרבה ובירך את נצ”מ חיים סרגרוף על כניסתו לתפקיד.

חדשות שומרון כתבה ראשית