בניית אתר אינטרנט כשר והמשמעויות שלה

בניית אתר אינטרנט כשר והמשמעויות שלה

שירותי האינטרנט בישראל, כמו גם במדינות מערביות מפותחות אחרות, הם מהמתקדמים בעולם. ואולם אף שהשימוש באינטרנט טומן בחובו הזדמנויות מרובות ויתרונות לא מעטים, יש בגלישה ברשת גם לא מעט סיכונים.

במשך שנים ארוכות נמנעה אוכלוסיית היהודים שומרי תורה ומצוות מלגלוש באינטרנט, מחמת הסיכון הכרוך בה. עם השנים נמצאו פתרונות יעילים למדיי, המאפשרים גם ליהודים שומרי מצוות ליהנות מהיתרונות שמציעה הרשת, תוך הימנעות מחשיפה לתכנים ולאתרים בעייתיים. עבור כל בעל עסק שערכי הדת והצניעות חשובים לו, אבל מצד שני הוא מעוניין למשוך לקוחות לעסק באמצעות האינטרנט, בניית אתר אינטרנט כשר מהווה פתרון חכם ויעיל. מהו בעצם אתר אינטרנט כשר? כיצד יכולה בניית אתר אינטרנט מהסוג הזה לסייע לעסק?  היכן ניתן לקבל סיוע בבניית אתר אינטרנט המיועד לקהל היהודים שומרי המצוות? כל התשובות בהמשך המאמר.

אתר אינטרנט כשר – מה זה בעצם?

אתר אינטרנט כשר הוא אתר שהמבנה שלו והתכנים שהוא מציע לגולשים, מותאמים לקבל היהודים שומרי המצוות. באשר לתכנים – גם אופי הכתיבה שלהם וגם התכנים עצמם, אמורים למנוע מהגולשים להיחשף לתכנים בלתי ראויים או כאלה שאינם תואמים את תפיסת העולם הדתית. אין הדברים אמורים רק בתכנים בעלי אופי מיני, אלא גם בתכנים שיש בהם משום קריאת תיגר על תפיסת העולם הדתית. כשמדובר בתוכן פרסומי, גם תוכן כזה חייב להתאים לתפיסת העולם כאמור לעיל. מעבר לכל אלה, גם המוצרים והשירותים שהאתר מציע, צריכים לעמוד באמות מידה מחמירות. אתר אינטרנט כשר לא יפרסם לעולם מוצרים או שירותים שמלכתחילה אינם מתאימים לקבל היהודים שומרי התורה והמתוות.

גם באינטרנט צריך שיהיה כשר? צילום: אביחי טבק

טכנולוגיה וכשרות באתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט חייבת, מעבר לתכנים ולמוצרים המוצעים באתר, גם לכלול סממנים המייחדים את האתר והמותאמים לתפיסת העולם הדתית. דוגמה חשובה אחת לסממנים כאמור, היאה אי מתן אפשרות לגלוש באתר הזה בשבתות, בחגים ובמועדי ישראל השונים. לכאורה, כל הגולש באתר בשבת קודש, עשה זאת על אחריותו בלבד. למעשה, אתר אינטרנט כשר צריך להיות כזה המונע מלכתחילה  את האפשרות לעבור על חוקי השבת. זאת, באמצעות מניעת הגלישה בשבתות ובמועדי ישראל.

אם יש לך עניין בבניית אתר אינטרנט כשר, שישפר מאד את התוצאות העסקיות שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצר קשר כבר כעת, ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם, הם יסייעו לך בהגדרת הצרכים ובבניית האתר המתאים ביותר, שיפנה אל קהל היעד שלך באופן היעיל והממוקד ביותר.

צרכנות