משומרון לכל העולם: “סופרגום” מברקן חנכה מפעל לייצור 360 מיליון מסיכות פנים

משומרון לכל העולם: “סופרגום” מברקן חנכה מפעל לייצור 360 מיליון מסיכות פנים

שר הבריאות יולי אדלשטיין וראש מועצת שומרון יוסי דגן חנכו קו ייצור למסכות המגינות מנגיף הקורונה במפעל “סופרגום” שבשומרון. יולי אדלשטיין: “מדינה פלסטית? לא יקום ולא יהיה! מחויבים לריבונות”.

שר הבריאות ח”כ יואל (יולי) אדלשטיין יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן חנכו קו ייצור למסיכות המגינות מנגיף קורונה במפעל “סופרגום” שבאזור התעשייה ברקן. המפעל מייצר 30 מיליון מסכות כירורגיות בחודש באמצעות 70 עובדים.

שר הבריאות ח”כ יולי אדלשטיין: “רכישת תוצרת כחול לבן זו מחויבות של משרד הבריאות ואני מקווה שמשרדי הממשלה האחרים ילכו בעקבותינו. בעזרת המפעלים המצוינים בישראל אנחנו נלחמים בנגיף הקורונה”.

בנושא ההסכם המתגבש עם איחוד האמירויות הוסיף: “מקווה שעם נרמול היחסים עם איחוד האמירויות לא יבואו דברים המנוגדים לאינטרסים הלאומיים של ישראל בתחום נשק אסטרטגי, הקמת מדינה פלסטינית או דחיית ריבונות.

פעם אמרו יש״ע זה כאן,

אדלשטיין, דגן וחדד. צילום: אור קפלן

היום אני אומר – מדינת ישראל זה כאן! ההסכם עם איחוד האמירויות מוכיח שכשעומדים על עקרונותינו מגיעים להסכמי שלום מתוך כוח ועוצמה. גם עכשיו זו לא העת להוריד הילוך. לא ויתרנו על ריבונות. צריך להחיל את החוק הישראלי על כל ישובי יו”ש כפי שהתחייבנו לבוחרים.

אני רואה גם את הדיבורים על מדינה פלסטינית. לא יקום ולא יהיה! לא תקום מדינה פלסטינית בשטח שלנו ביו”ש”.

יניב חדד, מנכ”ל סופרגום: “פתיחת קו המסיכות הכירורגיות היא אבן דרך משמעותית בהתמודדות מדינת ישראל עם מגיפת הקורונה. הקו החדש מאפשר למערכת הבריאות אספקת מסיכות מלאה ללא תלות בייבוא תוך שמירה על ייצור מסיכות באיכות הגבוהה ביותר. למרות זאת, לצערי מרבית משרדי הממשלה והארגונים הגדולים מעדיפים לרכוש תוצרת חוץ.
על מדינת ישראל במיוחד בשעה זו לשמור על ייצור כחול-לבן , תוך שמירה על טובתו ובריאותו של הציבור הישראלי.”

המפעל הציוני כתבה ראשית