מסיקה:”ביום פטירתה של אשתי אני עובר את אחד מהמרים שבנסיונות”

מסיקה:”ביום פטירתה של אשתי אני עובר את אחד מהמרים שבנסיונות”

מלחמת הראש-בראש של גרשון מסיקה ויוסי דגן, בדרך להתמודדות על תפקיד ראש המועצה האזורית שומרון עלתה השבוע לשיאים שטרם נראו כאן כולל שרבוב הרב לבנון למאבק. מסיקה: ”יוסי דגן היה מעורב כמעט בכל היבט בניהול המועצה ובוודאי מיודע בקשר מול מפלגות ושרי הקואליציה באופן רציף, זו אמת לאמיתה, מוכחת.” מטעמו של יוסי דגן טרם התקבלה תגובה.

לאחר פרסום מכתבו של הרב לבנון אשר גרר הבהרה והתנצלות על אי-הבהירות והאשמות לכאורה כלפי ראש המועצה האזורית לשעבר גרשון מסיקה, והיותו “עד מדינה” בפרשת ישראל ביתנו, פרסם אתמול מסיקה בעמוד הפייסבוק שלו פניה אישית לתושבים.

מסיקה. צילום: דוברות הכנסת

תחילת הדברים כאשר לפני כשבוע פרסם ערוץ 7 ‘כתבת מערכת’ בה מצוטטים חלקי מכתב של רב השומרון ובהם נרמז כי מסיקה כתב דברים שהם “לא אמת”. עניין זה הרתיח את יו”ר המועצה לשעבר, אך יותר מזה, פגעה בו הפצת הכתבה, בסמסים לכלל תושבי השומרון, בנוסף לפרסום חוצות על גבי לוחות המודעות ואף כפלייר לתיבות הדואר של תושבי המועצה.

בהמשך, כפי שמביא מסיקה בפוסט שפרסם אמש בעמוד הפייסבוק האישי שלו, פרסם אתר החדשות הנ”ל כתבת המשך תוקפנית נוספת – מעשה אשר הגדיש מבחינתו את הסאה והוביל אותו לכתוב את הפוסט הבא (בקיצורים המתבקשים):

“תושבי השומרון, עברתי בשנים האחרונות נסיונות קשים ומרים מאוד, שנחתו עלי בזה אחר זה, ודומה שבדיוק היום, ביום האזכרה ופטירתה של אשתי שושנה ז”ל אני עובר את אחד מהמרים שבנסיונות, כל חיי לא פגעתי בכבוד תלמידי חכמים, ובוודאי לא השתמשתי בהם משל היו כלי משחק, יהיה המחיר אשר יהיה ועל אף הקושי העצום בו אני נתון לא אחרוג ממנהגי גם כעת” פותח מסיקה את דבריו.

יוסי דגן. צילום: ישראל ברדוגו

בהמשך דבריו כותב מסיקה כי הוא מתכוון להזמין את הרב לבנון לבירור בדין תורה וללבן מולו את הסוגיות בדלתיים סגורות.

אך נראה שמאותו אתר חדשות לא חוסך מסיקה את שבטו: “מסתבר שאותו ערוץ מוטה, מכיוון שאפילו לא טרח לבקש ולפרסם את תגובתי לדברים, הנני נאלץ לפרסם תגובה/הבהרה מעל דף זה” כותב מסיקה, וממשיך: “מי שהיה יד ימיני הן כראש היחידה האסטרטגית, וקל וחומר כסגני (שאגב אכן היה סגני בשנים האחרונות של הפרשה ולא רק “אחראי הסברה” כפי שנטען בכתבה המגמתית והמטעית) היה מעורב כמעט בכל היבט בניהול המועצה ובוודאי מיודע בקשר מול מפלגות ושרי הקואליציה באופן רציף, זו אמת לאמיתה, מוכחת.”

בסיום דבריו כותב מסיקה, “מעניין יהיה לראות אם אותו “ערוץ חדשות ותוכן יהודי” ושאר הגורמים, ישקיעו מאמצים דומים (כפי שתוארו לעיל) לפרסום הבהרת רב השומרון, שהרי “המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים”

 

Uncategorized