מחפשים איפה לטייל בחג ובחול המועד? חוהמ”פ בגוש עציון

מחפשים איפה לטייל בחג ובחול המועד? חוהמ”פ בגוש עציון

גם השנה אלפי תיירים ומשפחות לא פוסחים על ביקור בגוש עציון – חבל התיירות הכי עשיר ומהנה באיזור ירושלים. ילדים בני נוער ומבוגרים מכל רחבי הארץ והאוכלוסיה באים להינות ממגוון הפעילויות והאטרקציות – טיולי ריינגרים וטרקטורונים, רכיבות סוסים, פארק אקסטרים, מטווחי פיינבול, מרכזי מבקרים ואתרי מורשת, סיורים חוויתיים- הם רק מקצת האפשרויות שגוש עציון מציע למבקריו, נוסף על מסעדות כשרות לחג ואפשרויות לינה ואירוח לאלו שרוצים להספיק הכל. 

אלפים פוקדים את מסלולי הטיולים והמורשת בגוש עציון ובמדבר יהודה. ירון רוזנטל מנהל בית ספר שדה כפר עציון “הציבור הישראלי מתחבר למדבר לגוש ולמורשת, מחפש לשלב טיולים ותוכן”.

צילום באדיבות: בית ספר שדה כפר עציון

מאז ליל אמש פוקדים אלפי מטיילים את המסלולים השונים בגוש עציון ובמדבר יהודה עד למורדות ים המלח. כבר אמש יצא טיול לילי בהובלת ביהס שדה כפר עציון במדבר יהודה ומאז שעות הבוקר יצאו לא פחות מ20 קבוצות מטיילים בנקודות טיול שונות.בין היתר מח”ט כפיר ומפקדת החטיבה, השר אורי אריאל ומשפחתו ועוד…

התלהבות גדולה נרשמת באמת הביאר שנבנתה בימי הורדוס ולפני מספר חודשים שופצה שודרגה והפכה חוויתית לכל המשפחה עם חזיון תת קרקעי.

בנוסף מבקרים רבים לא מוותרים על החיזיון האור קולי אשר שודרג לאחרונה ומספר את סיפור הגבורה של כפר עציון בקרבות תש”ח.

ירון רוזנטל מנהל בית ספר שדה כפר עציון אמר בהתרגשות: “האלפים שמגיעים לגוש ולמדבר מוכיחים שטבע זה לא רק בצפון. הבחירה במסלולים השונים מראה שהציבור צמא לטיול עם תוכן ולכן מגיע לכאן ולכן מבקש הדרכה

ראש מועצת גוש עציון: “אנו מברכים את אלפי המבקרים שבחרו גם השנה לגדוש את גוש עציון על, ואנו צופים וערוכים לעוד אלפי מבקרים ומשפחות שיגיעו במהלך החג לבקר באתרי המורשת, מסלולי הטיול ובאטרקציות- הכל בתחומי גוש עציון ובמרחקים של דקות ספורות אלו מאלו. בואו להינות!”

צילום: תיירות גוש עציון
צילום: תיירות גוש עציון
מעיין בגוש עציון.
צילום: קובי הראתי
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית תיירות ונופש