מועצת בנימין מציגה: יש עם מי לדבר

מועצת בנימין מציגה: יש עם מי לדבר

מעל 100 תושבים מגוש אדומים הגיעו לערב מיוחד בו נפגשו עם מנהלי האגפים השונים במועצה האזורית בנימין ועם ראש המועצה ישראל גנץ: “אפשרנו לראשונה שיח פתוח בין התושבים לשדרה הניהולית של המועצה”.

המועצה האזורית מטה בנימין הוציאה השבוע לדרך בכפר אדומים מיזם חדש: “בבנימין יש עם מי לדבר”. המיזם יאפשר חיבור בלתי אמצעי בין תושבי היישובים לבין הנהלת המועצה בראשות ישראל גנץ ומנהלי האגפים.

המיזם נוסד כחלק ממהפכת השירות שמוביל ראש המועצה ישראל גנץ וההנגשה המרבית של פעילות המועצה לתושבים כמו הגשת בקשות באופן דיגיטלי מהבית וייעול פניות הציבור.

האירוע, אשר הינו ראשון משלל מפגשים מתוכננים ביישובים נוספים ברחבי המועצה, נוהל בהובלת מחלקת הקהילה במתנ”ס בנימין.

צילום: דוברות בנימין
צילום: דוברות בנימין

התושבים שמעו על פעילות המועצה, וקיימו שולחנות עגולים עם כלל מנהלי האגפים במועצה לצד שאלות ותשובות עם ראש המועצה.

האירוע הראשון התקיים עם ישובי גוש אדומים – אלון, נופי פרת וכפר אדומים. התושבים הפנו את עיקר השאלות בעניין המתקן לשריפת הפסולת שמתוכנן להיבנות בשטח השומרוני הטוב הנמצא בסמוך ליישובי הגוש ומעלה אדומים.

ראש המועצה ישראל גנץ הציג סקירה מלאה על פעילות המועצה בעניין ושיתף במידע אשר הגיע מהמשרד להגנת הסביבה. בנוסף, גנץ שיתף את התושבים בכך שבחודשים הבאים יצאו לאירופה שני מנהלי אגפים במועצה ביחד עם נציגי גוש אדומים כדי לבחון פעילות מתקנים דומים ברחבי אירופה.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ סיכם את הערב: “אפשרנו לראשונה שיח פתוח, ישיר ובלתי אמצעי, בין התושבים והנהגות היישובים עם הנהגת המועצה ומנהלי האגפים. תודה גדולה לכל השותפים להצלחת הערב שיסייע לנו להמשיך את מהפכת השרות לתושב אותו אנו מובילים בשנה החולפת״.

חברה וקהילה חדשות בנימין כתבה ראשית