מה יוכל לעשות למענכם עורך דין לשון הרע?

מה יוכל לעשות למענכם עורך דין לשון הרע?

מישהו פגע בשם הטוב שלכם? בלי ששמתם לב איך זה קרה אתם רואים שאנשים מסתכלים עליכם אחרת? או שאולי חמור מכך – מישהו פגע בשמו הטוב של העסק שבניתם ושאתם מנהלים בקושי רב? אם כך, כמובן שאפשר להבין את עוגמת הנפש שלכם.

שמו הטוב של האדם ושל העסק שלו זה הדבר החשוב ביותר שיש לכל אחד מאתנו, ולכן ברור מדוע נרצה לקבל פיצוי בגין פגיעה בשמנו הטוב. עם זאת, האם אתם יודעים מה באמת כדאי לעשות בנידון? והאם התנצלות מצד הפוגע תמיד תספיק? התשובה היא כמובן לא. לכן כדאי שתדעו שעורך דין לענייני לשון הרע הוא הכתובת הנכונה ביותר עבורכם. עורך דין לשון הרע לא רק מכיר את החוק, אלא הוא גם יוכל לבדוק את המקרה שלכם לעומק, להמליץ לכם ולתת לכם ייעוץ משפטי שיעזור לכם להחליט מה אתם עושים בנידון.

צילום: ללא קרדיט

הקפידו על בחירת עורך דין לשון הרע משכמו ומעלה

עורך דין לענייני לשון הרע, כמו עורך דין הוצאת דיבה, הוא איש מקצוע שחייב להיות מנוסה ביותר. כלומר, זה שאולי עוה”ד שלכם יכיר את החוק היבש זה טוב ויפה, אך זה עדיין לא הופך אותו לאיש מקצוע שתרצו לקבל ממנו שירות. לכן, אם יש לכם התלבטות לגבי הפרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור עורך דין לשון הרע, אנחנו מציעים שתבדקו עד כמה הוא באמת מנוסה בפועל. האם, לדוגמא, יצא לו לטפל במקרה דומה למקרה שלכם? והאם מדובר על עורך דין לענייני לשון הרע שכולם מכירים ושיש לו מוניטין של עו”ד רציני בתחום? זה נכון שלעשות את הבירורים הללו זה משהו שתצטרכו להשקיע בו כמה דקות, אך יחד עם זאת, זה שווה את ההשקעה שלכם. אין כל טעם להפקיד את הטיפול בתיק שלכם בידי כל עורך דין באשר הוא, שכן חשוב לבחור עו”ד שבאמת יפעל לטובתכם וילחם את המלחמה שלכם.

כמה דורשים היום עו”ד בתחום הזה?

אתם מוטרדים מהשאלה כמה תשלמו עבור שירותיו של עורך דין לשון הרע? אם כך, אתם צודקים, כי כפי שכולנו יודעים, יש גם עורכי דין שגובים מחירים מאוד גבוהים. לכן עולה השאלה איך אפשר לבחור את עוה”ד הנכון והאם המחיר הוא משהו שצריך לקחת בחשבון. ההמלצה שלנו היא לקבל מספר הצעות מחיר, לעשות ביניהן השוואה מהירה ולבחור עו”ד שיגבה מכם מחיר ממוצע. זה נכון שלא פעם מי שגובה מחירים מופקעים הוא גם עו”ד יותר מנוסה וטוב, אך מצד שני, לא תמיד חובה להגזים. כך או כך, כדאי שתכינו את עצמכם להתמודד עם תהליך משפטי לא קצר, כי לעיתים ההליכים הללו לוקחים גם כמה חודשים טובים ודורשים לא מעט סבלנות משני הצדדים.

דעות