מועמד חדש לראשות מועצת שומרון: תמיר בן שלומי

מועמד חדש לראשות מועצת שומרון: תמיר בן שלומי

תמיר בן שלומי הכריז היום (ד’) על מועמדתו לראשות המועצה האזורית שומרון תחת הכותרת: “שמים את השומרון במרכז”.

בן שלומי, בן 48 נשוי לאפרת ואב ל-9 ילדים, ממקימי הישוב ברוכין ומי שכיהן 15 שנים כיו”ר הישוב. בנוסף, היה חבר מליאת המועצה האזורית שומרון, אשר יזם והקים עם היו״רים את פורום גוש מערבא – המהווה גוש רב עוצמה ומוקד משיכה מכל הארץ.

בן שלומי, החליט להתמודד על ראשות המועצה האזורית שומרון מתוך תחושת שליחות והבנה שהשומרון חייב לצעוד לשלב הבא.

בן שלומי, גדל במעלות ובוגר מדרשית נעם, שירת בסיירת גבעתי ובעל תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה מטעם אונבריסטת בר אילן. הוט משמש כיום כמנהל ושותף בחברת ביטוח ופיננסים גדולה אשר מנהלת את תיקי הביטוח עבור גורמים ציבוריים וכלכליים גדולים ומשרתת בין השאר אלפי לקוחות בשומרון.
לפני כ- 15 שנים בחר להעביר את משרדו מפתח תקווה לאריאל שבשומרון, מתוך תפיסה המעודדת את חיזוק הפן העסקי בשומרון.

לדברי גורמים בקמפיין, את המהפכה שחולל בישוב ברוכין ואת יכולות הפיתוח והיזמות הוא מבקש להביא כעת לכלל תושבי ויישובי השומרון.

בין השאר הוא מתכנן להעביר לכל השומרון את הידע ההתיישבותי, הניהולי והכלכלי העצום שרכש כדי לפתח את השומרון. בין שאר הפעולות שייסד ניתן למנות את מרכז התעסוקה המשכולל והחדשני ביותר בשומרון – ‘צוותא’.
בן שלומי רץ לראשות בכדי לשים את השומרון במרכז, החינוך, התעסוקה והדיור במרכז העשייה.

תמיר בן שלומי המועמד לראשות מועצת השומרון מסר כי: “לתושבי השומרון מגיע יותר. הגיע הזמן לטיפול עומק בחינוך, למציאת ופיתוח פתרונות דיור מתאימים לזוגות הצעירים וכן לדור השני, לייצר מקומות תעסוקה, לפתח יזמות כלכלית וציבורית בחבל הארץ האסטרטגי ביותר בישראל. לאנשים האמיצים שגרים בשומרון מגיע שישימו את הצרכים שלהם במרכז, באמת. בע”ה אני מגיע עם “תוכנית מרחבים – תוכנית להעצמת אזורי התיישבות” – תכנית עבודה שמעניקה לכל מרחב בשומרון את ההזדמנות להתעצם ולפרוח בגדול ואותה ננגיש לציבור בזמן הקרוב. הגיע הזמן לשים את השומרון במרכז”.

חדשות מקומיות חדשות שומרון כתבה ראשית