התקנת לוחות סולאריים – שווה?

התקנת לוחות סולאריים – שווה?

העשור האחרון הביא איתו בשורות חדשניות ואיכותיות יותר לסביבה. התקנת לוחות סולאריים התגלו בתור פתרון איכותי לצורך אספקת אנרגיה בתקופות של שינויי האקלים ובתים רבים החלו להתקין את הרוחות על הגגות, בתי עסק השקיעו בהם על מנת להרוויח יותר כסף ולא מעט מדינות מחשיבות כחלק בלתי נפרד מהן. למה, איך מתקינים אותן ובכלל מאיפה מתחילים להכיר את הנושא? המומחים של חברת איכרי שמש שמחים לענות לכם על כל אלו, ועוד. אם אתם מעוניינים לדעת על גג סולארי מחיר מומלץ לחייג אל חברת איכרי שמש, צלצלו > 052-6062345

קרדיט CANVA

התקנת לוחות סולאריים – על מה כולם מדברים?

פאנל סולרי לגג בניין משותף או לבית פרטי מורכבת על בסיס של דוד שמש אך גדול יותר כאשר בסיס זה מכסה שטח רחב על פי גודל הגג, ועל פי סוג הגג. כשר קרני השמש מחממות את הפאנל הן יוצרות אנרגיה וחשמל. חשמל זה מומר ישירות אל ארון החשמל הביתי ומשם הבית צורך חשמל באופן רגיל לכל דבר. משמע, מערכת סולארית היא סוג של תחנת כוח פרטית. ועל כן אנשים רבים בוחרים בביצוע התקנת לוחות סולאריים כאשר הממיר הוא הרכיב המרכזי כאן בהמרת האנרגיה לזרם החשמלי.

האם כולם יכולים להתקין מערכת סולארית?

איכות הסביבה ואנרגיה ירוקה הפכו להיות הנושאים החמים ביותר בעולם בכלל, ובישראל בפרט. לא מעט רשויות מעבירות הסברה נרחבת על כאיות מערכות סולריות ומעודדות הקלה משמעותית בתהליכים הבירוקרטיים לשם ביצוע הצעד הזה.

למעשה, כל מי שמוכן להשקיע ביישום התקנת לוחות סולאריים יכול לעשות זאת אך ישנם כמה אישורים שיש לקבל על מנת לבצע התקנה ללא היתר:

  • העבודה תתבצע אך ורק על ידי בעל המקרקעין
  • ההתקנה חייבת להתקיים על סמך התקן הישראלי
  • ההספק חייב להיות עד 700 קילוואט למבנה
  • על ההתקנה להיות אך ורק על גג של מבניים חוקיים
  • עליכם לקבל אישור של מהנדס חשמל מוסמך
  • עליכם לקבל אישור של מהנדס מבנים מוסמך

חיסכון ואיכות חיים – זוהי בחירה טובה

בחירה באנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה תביא לתוצאות מקסימליות בהן אתם תגלו שאתם חוסכים בכסף, מביאים לאיכות חיים באנרגיה שדואגת לסביבה וחיים באיכות חיים טובה וגבוהה יותר. כמו כן, יש סיכוי לייצר גג סולארי תשואה אם עושים את זה בצורה נכונה.

חברה טובה ומקצועית תדע להעניק לכם את הליווי המקצועי והאישי לאורך כל הדרך מתחילת הצעד הראשון, ועד לסיום ההתקנה וההדרכה. אנחנו כאן בשבילכם. חייגו עוד היום לקבלת מידע רלוונטי 052-6062345

עצת מומחה