הסכמה: כביש הטבעת המזרחי בבנימין יפתח ברצף 24/7

הסכמה: כביש הטבעת המזרחי בבנימין יפתח ברצף 24/7

הכביש שהיה סגור בסופי שבוע ישאר פתוח באופן קבוע, בהנחיית השר בן גביר ובפעילות ראש מועצת בנימין: “עורק תחבורה משמעותי לבירה”

בהנחיית השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר ובפעילות ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, הודיע השר בן גביר על החלטה כי כביש הטבעת המזרחית בין אזור ענתות לבין אזור הגבעה הצרפתית בירושלים ישאר פתוח ברציפות 24/7 וזאת לאחר עבודת מטה מסודרת.

לפני כחמש שנים נפתח הכביש לראשונה ומאז הוא סגור בסופי שבוע, זאת בשל מחסור בתקנים ובכוח אדם מצד משרדי הממשלה והעברת אחריות בין המשרדים.

מאז שנכנס השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר הוא קיים מספר ישיבות בנושא יחד עם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ והורה לעשות את הנדרש כדי שהכביש יהיה פתוח באופן קבוע ויהיה עורק תנועה נוסף רציף לתושבי בנימין הנוסעים וחוזרים מירושלים.

השר בן גביר אומר: “הממשלה הזו מחוייבת להתיישבות ולביטחון. בניית שיא בהתיישבות, הכשרת שיא של ישובים וגם תשתיות רחבות לטובת המתיישבים ולחיזוק הביטחון גם בסוף השבוע. מחוייבים להתיישבות ולביטחון האישי”.

בפגישה שנערכה בתחילת השבוע במטה הארצי בירושלים בין מנכ”ל המשרד לביטחון לאומי לבין ישראל גנץ בנוכחות נציגי אגף תקציבים של המשרד, עדכן מנכ”ל המשרד על פריצת הדרך בנושא וכי גוייסו התקציבים והמשאבים לכך הכוללים שני תקנים משטרתיים, חמישה עשר תקני אבטחה וסכום כולל של 5 מליון ש”ח מדי שנה, כדי שהכביש ישאר פתוח בכל ימות השבוע.

בימים אלה נעשות השלמות אחרונות בהטמעת ההחלטה ותוך מספר שבועות ההחלטה תיושם.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: “זו בשורה משמעותית לתושבים. הכביש הזה הוא עורק תחבורה משמעותי מבנימין לירושלים. אני מודה לשר לבטחון לאומי ידידי איתמר בן גביר שבחן את הנושא ברצינות ופתר את העניין אחרי עבודה מקצועית והקצאת תקציב ראוי. המהלך מחזק את מערך תשתיות הכבישים עליו אנו עמלים ויש בו מענה בטחוני של ממש לתושבים רבים”.

בקרוב צפוי להיפתח שיקוע הגבעה הצרפתית והשימוש של תושבי יישובי בנימין בכביש הזה בנסיעה לירושלים ולאזור המרכז צפוי לעלות.

חדשות בנימין כתבה ראשית