מגשימים חלום עם חדר כושר ביתי

מגשימים חלום עם חדר כושר ביתי

כל מי שאי פעם התאמן במכון כושר חשב על זה – “הייתי רוצה שכל חדר הכושר יהיה פרטי, רק בשבילי”. תארו לעצמכם, שאתם יכולים לקבוע את המוסיקה, את העוצמה של המזגן, את המיקום של המכשירים, את השעות הנוחות ביותר לשימוש, ובאיזה מכשיר תוכלו להשתמש בלי לעמוד בתור אף פעם, לאף מכשיר, לעולם. חדר כושר ביתי הוא לא רק חלום, אלא המציאות של יותר ויותר אנשים בישראל, שמגלים להפתעתם שמחירי ציוד הכושר הביתי בישראל פשוט משתלמים.

לא, משקולות זה לא דבר יקר, בטח לא ביחס למה שמקבלים, וכך גם עם ציוד הכושר המתקדם יותר. מדלגיות מזרנים ומשקוליות, דרך מתקנים לתלייה על הקיר ועד לטרמפולינות לשימוש בחצר הבית, חדר הכושר הביתי שלכם יכול בקלות להפוך למקום הכי מהנה בבית, המרחב הפרטי, האישי והנעים שלכם לאימון בכל שעה של היום, בכל רגע נתון, מתי שתרצו, ובנוחות.

מה חובה לקנות לחדר כושר פרטי

כל חדר כושר פרטי יכול להיות מותאם אישית לצרכים שלכם, אבל בכל זאת ישנה רשימה קצרה של ציוד כושר שאם יש לכם אותו, חדר הכושר הביתי שלכם כבר מוכן לקבל אתכם בזרועות פתוחות וחזקות:

  1. משקולות בהתאמה אישית – לפי רמת הכוח שלכם, לרוב 3 עד 5 זוגות של משקולות צריכות להספיק, או 3 זוגות וכמה משקולות בודדות. דבר זה מאפשר לכם להגיע מרמת חימום השריר במשקולות חופשיות, ועד לרמת כשל שריר, עם טווח רחב מספיק של משקולות.
  2. מזרן נוח – אל תתפשרו על המזרן שלכם. לא רק בגלל האיכות, שכן מזרן באיכות נמוכה סובל מבלאי מהיר ומהר מאוד תצטרכו להחליף אותו, אלא פשוט בגלל הנוחות והשמירה על הגוף. מזרן איכותי חוצץ ביניכם לבין הרצפה הקרה והקשה, ושומר על החוליות שלכם בריאות ושלמות, אז תשקיעו.
  3. גלגל לבטן – כל מי שמתאמן באופן קבוע יודע כמה מאתגר לעבוד על שרירי הבטן. גלגל הבטן שדרג את אימוני הבטן של מאות אלפי אנשים בכל העולם, בחדרי כושר ובעולם הקרוספיט כאחד.

ספת כושר מתכווננת ועוד תוספות לחדר הכושר

מי שבאמת רוצה חדר כושר ביתי, ולא “סתם” אוסף של מכשירי כושר, כדאי שישים את הידיים שלו על ספת כושר מתכווננת. הספה הזו משדרגת את מרחב האימון שלכם בצורה שקשה לתאר, אבל כל מי שכבר וותיק בחדרי הכושר יודע היטב – הספות המתכווננות משדרגות את האימון מאוד.

שדרוג נוסף נוח וחזק לכל חדר כושר ביתי הוא מתקן תלייה, ועדיף מתקן רב שימושי. הרבה מאוד אימונים כוללים בתוכם עבודה כנגד כוח המשיכה, עבודה כנגד משקל הגוף או עם תוספת של משקולות. מתקני תלייה מאפשרים עבודה חזקה על מגוון קבוצות שריר, כולל מתח למשיכה ומתקן לעבודת בטן חזקה.

ספורט צרכנות