כל מה שרציתם לדעת על סגירת חורף

כל מה שרציתם לדעת על סגירת חורף

כמה פעמים יצא לכם לשבת בחורף בחצר? ליהנות דווקא בימים הגשומים מריח הצמחים הפזורים בחצר ביתכם? לצערנו, רבים אינם משתמשים במרפסת שלהם או בחצר הביתית בימות החורף וזאת משום שאין להם מחסה מפני הגשם בצורה ראויה שמאפשרת שהייה בחצר בנעימים. סגירת חורף הינה פתרון פשוט ויעיל עבור אלו המעוניינים ליהנות מהחצר או המרפסת גם בימות החורף ולא רק בימות הקיץ. הרי החצר שלכם לא נועדה לשרת אתכם חצי שנה בלבד, אם אפשר ליהנות ממנה כל ימות השנה, עד רבה.

אנחנו רואים את סגירות החורף במקומות ציבוריים רבים, מסעדות, בתי קפה, אולמות אירועים ועוד מקומות רבים שכבר הבינו ממזמן כי השימוש בשטח הפתוח לא חייב להסתיים עם הגשם הראשון. היום בעלי נכסים רבים מחליטים להשתמש באותה השיטה עבור הנכס שלהם. לא רק מסעדנים ובתי מסחר יכולים ליהנות מהשטח הפתוח כל השנה אלא גם פרטיים שמעוניינים ליהנות מהשטח שלהם גם אם הגשם בחוץ לא פוסק.

אילו סגירות חורף קיימות?

סגירה ביריעות PVC זו הסגירה הפופולרית ביותר בקרב רבים. פשוטה במיוחד להתקנה, מהירה ומאפשרת מגוון עיצובים. מבחירת צבעים שונים ליריעה עצמה ועד לשקיפות המאפשרת כניסה של החוץ אל החלל שסוגרים. היריעות הינן חזקות במיוחד וניתן לשנות אותן ממצב פתוח לסגור בקלות מספר רב של פעמים ללא חשש שיגרם נזק ליריעות.

איך לבחור את סוג סגירת החורף?

לפני שאתם מבצעים הזמנה חשוב לבדוק את המקום ממנו אתם מתעניינים. כמה שנות ניסיון יש למקום? האם הם בעלי מתפרה או שעובדים עם מתפרה איכותית? האם יש להם דגמים רבים וגמישות בעיצוב? מה הגדלים שהם יכולים לספק? האם הם מבצעים התקנה? וכן הלאה. שאלות אלו יאפשרו לכם לבצע את הבחירה האופטימלית ביותר עבורכם וכך לקבל בסופו של יום את הסגירה לחורף המתאימה ביותר עבורכם.

תמונה: יחצ

איך תדעו אם אתם מזמינים מאנשי מקצוע איכותיים?

אם החלטתם להתקין סגירה למרפסת או לחצר שתשמש אתכם לאורך השנים הבאות בעונת החורף, אתם רוצים שיהיה לכם את הסגירה המתאימה ביותר עבורכם. אחד המדדים שיכולים לסייע לכם בבחירת מתקינים ויצרנים לסגירות חורף הוא הגמישות. מקום מקצועי ואיכותי יאפשר לכם מגוון ש סגירות וגם פתיחות ביריעות PVC. למשל ליצור חלונות שניתן לפתוח אותם או לסגור אותם בסקוטצ’ים או ברצועות קשירה וכך ליהנות מגמישות בשימוש.

לסיכום, לא חייבים להפסיק להשתמש במרפסת או בחצר כאשר המתחילות הטיפות הראשונות של החורף להופיע. אם עדיין אין לכם סגירה לחורף מומלץ להזמין כבר עכשיו לפני שהעונה מתקרבת ואז יהיו לכם ימים בהם לא יהי לכם מחסה מהגשם חצר או שהמרפסת תירטב כולה. בחרו בקפידה את היצרנים והמתקינים לסגירת החורף על מנת שתיהנו מסגירה איכותית לאורך שנים רבות. זכרו, סגירת חורף היא לא רק לבתי עסק שונים היא גם משדרגת את איכות החיים לפרטיים.

 

צרכנות