למעלה מ-300 אלף ₪ הושקעו בשיפוץ מרחבים, כיתות וחצרות ביישוב גבע בנימין

למעלה מ-300 אלף ₪ הושקעו בשיפוץ מרחבים, כיתות וחצרות ביישוב גבע בנימין

בית הספר ׳אדם ועולמו׳ ביישוב גבע-בנימין השלים במהלך חופשת הקיץ שיפוץ יסודי כחלק מהשתתפותו בתכנית ׳מישרים׳ והוא מוכן לקבל את פניהם של 160 תלמידים שייהנו מתכנית לימודים משודרגת, מסביבות למידה מגוונות וממגוון חוגי מצוינות שיפתחו במהלך השנה בבית הספר.

בית הספר ׳אדם ועולמו׳ הפועל ביישוב גבע-בנימין נבחר לפני שנתיים להשתתף במיזם “מישרים״ של משרד החינוך ויד הנדיב, ומלווה על ידי  ארגון ״כל ישראל חברים”. מטרת המיזם לחולל תהליכים מואצים ובני קיימא לקידום התלמידים בפריפריה הגאוגרפית והחברתית.

לדברי מנהלת בית הספר, דקלה מתיתיהו, “זו השנה השלישית של שיתוף הפעולה שלנו עם מיזם ״מישרים״-הוגנות בחינוך, של משרד החינוך ויד הנדיב המלווה על ידי ארגון ״כל ישראל חברים״, שגרמו לנו להעז לחלום ולדעת שאפשר להגשים חלומות”

בית הספר עבר ועודנו עובר תהליך של ליווי ושינוי יסודי שתוצאותיו ניכרים מבפנים ועכשיו גם מבחוץ.  מהלך החידוש של בית הספר החל לפני שנתיים עם ציוד הכיתות בספרי קריאה, מחשבים ניידים ללמידה מרחוק ושיפוץ חדר המורים. במהלך חופשת הקיץ הושלמה תכנית החידוש הפיזי של בית הספר עם שיפוץ החצר ומרחבי כיתות א׳-ג׳, כך שיתאפשרו מגוון דרכי הוראה ולמידה בתוך המבנה ומחוצה לו. במסגרת השיפוץ הוקמו פינות הפעלה ותיאטרון ובימת קריאה המיועדים לעבודה דיפרנציאלית עם הילדים במהלך השיעורים. השיפוץ, שעלותו נאמדת בכ-300 אלף ₪,  כלל ריצוף חדש, סיוד של הכיתות, החלפת הריהוט ובניית חצר לימודית סביב הכיתות שצוידה בספסלים והצללה כדי לאפשר למידה מחוץ לגבולות הכיתה. כל הפרויקט לווה על ידי מעצבת פנים שתכננה את השינוי בצורה שתותאם לצרכי התלמידים והמורים.

מנהלת בית הספר, דקלה מתיתיהו, המתחילה את שנתה הרביעית בתפקיד, אמרה כי מאז כניסת מיזם ׳מישרים׳, המקום עבר מהפך מבחינה פדגוגית ומבחינה פיזית. “זו השנה השלישית של שיתוף הפעולה שלנו עם ‘מישרים’, שיתוף פעולה שגרם לנו להעז לחלום ולדעת שאפשר להגשים חלומות”, אמרה מתיתיהו.

בנוסף, תכנית חוגי מצוינות בשעות אחר הצהריים לתלמידי בית הספר והסביבה תיפתח בתחילת השנה בבית הספר כחלק מהירתמות המועצה האזורית לקידום בית הספר.

״מתוך תפיסה כוללת של חיבורים בין הישגים לימודיים לתהליכי זהות, כל ישראל חברים, באמצעות מיזם ׳מישרים׳, משנים את המציאות של תלמידים, והמורים״, הוסיף מנכ״ל כל ישראל חברים, אלי ברקת.

“אנו מאמינים שכל תלמיד יכול להגיע למימוש יכולתו על ידי חוויית הצלחה בתחומים בהם הוא חזק ועלינו כמחנכים להאמין בו, לאפשר לו, לסייע לו למצוא את הדרך הנכונה ולהובילו למימוש הפוטנציאל האישי. העשייה הבית ספרית מתמקדת במספר מישורים: במישור האדם – אנו פועלים להצמיח אדם המודע ליכולותיו, שואף למצוינות אישית וקבוצתית, בעל היכולות למצות את כישוריו ובעת ובעונה אחת גם בעל אחריות חברתית וסביבתית״, הוסיפה מתתיהו.

חדשות בנימין חינוך ותרבות כתבה ראשית