לא צריך לטוס לחו”ל – חופשה בארץ

לא צריך לטוס לחו”ל – חופשה בארץ

לא צריך לטוס לחו”ל – קחו קרוואון ותטיילו

כאשר חושבים על חופשה בקרוואן האסוציאציה שעולה מיד היא משפחה אמריקאית החורשת את מרחבי ארצות הברית בקרוואן החורש מקומות צבעוניים כמו פלורידה ומיאמי. אולם חופשה בקרוואן על כל המיוחדות שלה אינה נחלת האמריקאים בלבד ואינה חייבת להיות כרוכה בכרטיס טיסה לטיסה ארוכה ומתישה במיוחד. כאן, בישראל מחכה לכם חופשת קראוונים קסומה ואיכותית במיוחד. 

השכרת קרוואן בכינרת

על חופה הקסום של הכינרת בטבריה ניתן לשכור קרוואנים שונים ולחוות חופשה בלתי נשכחת ושונה מאוד מעוד חופשה רנדומלית בעוד מלון. השכרת קרוואנים בכנרת מציעה לכן מגוון סוגי קרוואנים. ניתן לשכור קרוואנים בגדלים שונים בהתאם למספר המטיילים ניתן לשכור קרוואנים אותם תחברו לרכב שלכם כגרר וניתן לשכור קרוואנים ממונעים שניתן לנהוג בהם עצמם הקראוונים להשכרה מכילים כל מה שצריך להיות בהם שבשביל חופשה מפנקת, מיטות מקומות אחסון מטבח שירותים ומקלחת עם מים זורמים. 

מה מיוחד בחופשה בקרוואן? 

אם אתם שואלים את השאלה הזו מוטב שבמקום לשאול פשוט תחוו. תיכנסו בבקשה לקרוואן וגורו בו מספר ימים, מה הכתובת של החופשה אתם שואלים? ובכן,אין כזו, קחו את הקרוואן לאן שאתם רוצים בהחלט ניתן להתקלח בדרך למפל המהמם או למסלול המדהים בשמורה בצפון וניתן לנוח במזגן ללקק קרטיב מרענן. בטיול כזה הקרוואן חונה איפה שתרצו בהתאם למקומות חניה הייעודיים האפשריים ואתם יכולים לקום בבוקר לנוף מדהים שבחרתם אישית להתנייד אליו. רוצים לקום בבוקר ולראות את הכינרת המדהימה? מוזמנים. רוצים להתעורר לגלויית נוף מדהימה של חורש ירוק? אפשרי. טיול קרוואנים מציע למטיילים חוויה בלתי נשכחת של טרקים בצורה נוחה מתאימה לבילוי משפחתי. בטיול קרוואנים חווין את הטבע ללא הפסקה ונהנים מחווה שבאמת לא כדאי לוותר עליה.

מחיר

מחיר הקרוון משתלם בהחלט. אם משווים זאת למחירי לינה במלון או בצימר החופשה לא בהכרח תהיה יקרה יותר ואולי אף זולה יותר אם תעשה בקרוואן. 

 

חופשה בקרוואן אינה כמו חופשה נוחה במיוחד ען אוכל רדורמה בחדר אוכל רחב וממוזג וסוויטה במלון אבל החופשה הזו היא חופשה שחייבים לעשות כי היא כל כך מיוחדת שהיא לא תשכח . באחריות!

 
מחפשים חברת השכרת קרוונים? דברו עם אווה קרואוונים.
מידע כללי